Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦιλιππόπουλος, Φώτηςel
dc.date.accessioned2024-02-14T14:43:10Z-
dc.date.available2024-02-14T14:43:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36316-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16029-
dc.descriptionΣύγχρονο μάνατζμεντ, μάνατζμεντ, πωλήσεις, τεχνοκρατική πολιτικήel
dc.format.extent4 σ.-
dc.titleΗ πράσινη επιχειρηματικότητα και πώς εφαρμόζεται στις σύγχρονες επιχειρήσεις : η εμπειρία μου από τη δημιουργία του πρώτου ελληνικού πράσινου σουπερμάρκετel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.77, (ΔΕΚ. 2010), σ.98-101)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.