Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTeam management consultantsen
dc.date.accessioned2024-02-14T12:37:41Z-
dc.date.available2024-02-14T12:37:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36174-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15887-
dc.format.extentσ.7 :-
dc.titleΟλοκληρωμένο σύστημα ηγεσίας πωλήσεων : η φιλοσοφία της Wilson Learning για την ηγεσία των πωλήσεων: διαμορφώνοντας, τη διαδικασία καθοδηγώντας τους ανθρώπους.el
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued201-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.87, (ΝΟΕ.2011), σ.70-77)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.