Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMartin, Rogeren
dc.date.accessioned2024-02-13T20:02:19Z-
dc.date.available2024-02-13T20:02:19Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35988-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15701-
dc.descriptionΟικονομία, διοίκηση επιχειρήσεων, μάνατζμεντ, μάρκετινγκ;Το άρθρο προέρχεται από το περιοδικό "Harvard Business Review"el
dc.format.extent11 σ.-
dc.titleΑπό το μέτοχο στον πελάτη : οι μέτοχοι απολαμβάνουν υψηλότερες αποδόσεις όταν οι εταιρείες θέτουν ως προτεραιότητα τον πελάτηel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ. 72, (ΙΟΝ. 2010), σ.88-98)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.