Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧλαπάνα, Ελισσάβετel
dc.date.accessioned2024-02-13T19:37:48Z-
dc.date.available2024-02-13T19:37:48Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35802-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15515-
dc.format.extent6 σ.-
dc.titleΔιδακτικές προσεγγίσεις για την ανάγνωση πληροφοριακών κειμένων στην προσχολική τάξηel
dcterms.bibliographicCitationΣύγχρονο νηπιαγωγείο-
dcterms.issued2011-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16204-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΣύγχρονο νηπιαγωγείο (τεύχ. 84, (ΝΟΕ-ΔΕΚ 2008), σ. 116-121)el
heal.publisherΕκδόσεις Δίπτυχο,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.