Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35792
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧατζοπούλου, Ζαφειρώel
dc.date.accessioned2024-02-13T19:36:46Z-
dc.date.available2024-02-13T19:36:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35792-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15505-
dc.format.extent4 σ.-
dc.titleΜάχη για μια καλή θέση στα ράφια των σούπερ μάρκετ : η χαρτογράφηση των προϊόντων που επιλέγουν οι αλυσίδες των σούπερ μάρκετ, τα εισαγώμενα κερδίζουν τη μάχη εις βάρος των ελληνικώνel
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2009-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση (έτος 61, τευχ. 786 (ΙΑΝ 2003), σ.:74-77)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.