Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorΚέρκυρα-
dc.contributor.authorΧαϊμαντά, Σόνιαel
dc.date.accessioned2024-02-13T19:34:09Z-
dc.date.available2024-02-13T19:34:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35744-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15457-
dc.format.extent2 σ.-
dc.title93 εκατ. ευρώ για διαφήμιση κινητών τηλεφώνων : έτος πολέμου κινητής τηλεφωνίας μπορεί να χαρακτηριστεί το 2002, καθώς εντάθηκε όσο ποτέ ο επικοινωνιακός ανταγωνισμός για την αύξηση και την αναδιανομή της πίτας στη σχετική αγοράel
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2007-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βομηχανική Επιθεώρηση (έτος 61, τευχ. 786 (ΙΑΝ 2003), σ.: 86 - 87)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.