Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαϊμαντά, Σόνιαel
dc.date.accessioned2024-02-13T19:34:08Z-
dc.date.available2024-02-13T19:34:08Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35742-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15455-
dc.format.extent1 σ.-
dc.titleΑνατροπές στις εταιρείες δημοσίων σχέσεων και διαφήμησης : τι δείχνουν τα οικονομικά αποτελέσματα για το 2002el
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2003-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση (έτος 61, τευχ. 791 (ΙΟΥΝ 2003), σ.:520)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.