Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιπλάκος, Αριστείδηςel
dc.date.accessioned2024-02-13T19:27:44Z-
dc.date.available2024-02-13T19:27:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35660-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15373-
dc.descriptionΜάνατζμεντ,νευρομαρκετινγκ, internet marketing, πωλήσειςel
dc.format.extent3 σ.-
dc.titleΗ διαχρονική εξέλιξη του δημόσιου χρέους : που διατέθηκαν από το 1824 έως σήμεραel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.70, (ΑΠΡ. 2010), σ.102-104)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.