Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35560
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣυριόπουλος, Κώστας Π.el
dc.date.accessioned2024-02-13T19:20:14Z-
dc.date.available2024-02-13T19:20:14Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35560-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15273-
dc.format.extent5 σ.-
dc.titleΟικονομική κρίση και χρηματοοικονομική καινοτομία : η περίπτωση του ευρώel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ. 84, (ΙΟΛ., ΑΥΓ. 2010), σ.87-91)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.