Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35422
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαρμανιώτης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2024-02-13T16:43:41Z-
dc.date.available2024-02-13T16:43:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35422-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15135-
dc.descriptionΚείμενα και περιλήψεις στην ελληνική και αγγλική γλώσσα;Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορέςel
dc.format.extentσ.9 :-
dc.titleΣυμπεριφορά παραπόνων του καταναλωτή : θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα, αναγκαιότητα διεξαγωγής σχετικής έρευνας και στην Ελλάδαel
dcterms.bibliographicCitationΕπιθεώρηση Οικονομικών Επιστημών : Review of economic sciences-
dcterms.issued2004-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιθεώρηση Οικονομικών Επιστημών : Review of economic sciences (τεύχ.5, (2004), σ.149-158)el
heal.publisherΤεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου :;Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.