Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35330
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠραστάκος, Γρηγόρης Π.el
dc.date.accessioned2024-02-13T16:36:04Z-
dc.date.available2024-02-13T16:36:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35330-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.15043-
dc.descriptionΜάνατζμεντ, διοίκηση επιχειρήσεων, οικονομίαel
dc.format.extent7 σ.-
dc.titleΗγεσία και μάνατζμεντ σε έναν κόσμο που αλλάζει : διδάγματα από την αρχαία ελληνική και κινέζικη φιλοσοφίαel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.74, (ΣΕΠ. 2010), σ.81-87)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.