Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35199
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπανδρέου, Νίκοςel
dc.date.accessioned2024-02-13T16:23:31Z-
dc.date.available2024-02-13T16:23:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35199-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14912-
dc.format.extent2 σ.-
dc.titleΗ διαφήμιση σαν τρόπος ζωής : το αντίδοτο για την όλο και μικρότερη αποτελεσματικότητα της διαφήμισης είναι όλο και περισσότερη διαφήμισηel
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2003-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση (έτος 61, τευχ.792 (ΙΟΥΛ 2003), σ.:32-33)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.