Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35144
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Δημήτρηςel
dc.contributor.authorΓκριτζιούδη, Ελένηel
dc.date.accessioned2024-02-13T16:15:12Z-
dc.date.available2024-02-13T16:15:12Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35144-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14857-
dc.descriptionΔιοίκηση επιχειρήσεων, internet marketing, πωλήσεις, τεχνοκρατική πολιτική;Μάρκετινγκ πληροφορική και τηλεπικοινωνίες, τεχνοκρατική πολιτική, σύγχρονο μάνατζμεντel
dc.format.extent11 σ.-
dc.titleΑγοραστές, Ανταγωνισμός και Αλλαγή: : το νέο επιχειρησιακό περιβάλλον των δυνάμεων των τριών Αel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.73, (ΙΟΛ. ΑΥΓ. 2010), σ.106-116;Επιστημονικό marketing management (τεύχ.75, (ΟΚΤ. 2010), σ.89-96)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.