Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2024-02-13T16:15:11Z-
dc.date.available2024-02-13T16:15:11Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/35143-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14856-
dc.format.extent13σ.-
dc.titleΔιατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανταγωνιστικές στραγηγικές της επιχείρησης : πώς συνδέονται μεταξύ τους μετά τον Michael Porterel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2011-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ. 81, (ΑΠΡ. 2011), σ.81-93)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.