Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαλλάς, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2024-02-13T15:07:04Z-
dc.date.available2024-02-13T15:07:04Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34737-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14450-
dc.format.extentσ.-
dc.titlee-shop.grτο ελληνικό Amazon που ξεκίνησε από ένα υπόγειο : το κινητό τηλέφωνο ως διαφημιστικό μέσο, αλλά και ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, είναι επένδυση με το βλέμμα στο μέλλονel
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2008-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση (έτος 76, τεύχ. 858 (ΙΑΝ 2009), σ.: 62-63)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.