Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚορδεράς, Δημήτρηςel
dc.date.accessioned2024-02-13T14:31:34Z-
dc.date.available2024-02-13T14:31:34Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34429-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14142-
dc.format.extent2 σ.-
dc.titleΒιομηχανία τροφίμων : ασφάλεια και υγιεινή διατροφή διαμορφώνουν νέες επικοινωνιακές στρατηγικές: τα τελευταία 5 χρόνια η διαφήμιση τροφίμων διανύει ένα μεταβατικό στάδιο διαρκών αλλαγών..el
dcterms.bibliographicCitationΕπιλογή : Μηνιαία οικονομική επιθεώρηση-
dcterms.issued2008-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΕπιλογή : Μηνιαία οικονομική επιθεώρηση (έτος 46ο, (ΦΕΒ. 2008), σ.44-47)el
heal.publisherΣταύρος Παπαϊωάννου,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.