Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorMorax-
dc.contributor.authorΚλήμης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2024-02-13T14:27:58Z-
dc.date.available2024-02-13T14:27:58Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34387-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14100-
dc.descriptionΜάρκετινγκ, πληροφορική και τηλεπικοινωνίες, τεχνοκρατική πολιτική, σύγχρονο μάνατζμεντel
dc.format.extent7 σ.-
dc.title13+1 μορφές του ψηφιακού μάρκετινγκel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ. 75, (ΟΚΤ. 2010), σ.76-82)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.