Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚασιμάτη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2024-02-13T12:21:51Z-
dc.date.available2024-02-13T12:21:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34292-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.14005-
dc.format.extent9 σ.-
dc.titleΆξονες προσέγγισης της διδακτικής των μαθηματικών στην προσχολική ηλικίαel
dcterms.bibliographicCitationΣύγχρονο νηπαιγωγείο-
dcterms.issued2011-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16204-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΣύγχρονο νηπαιγωγείο (τεύχ. 82, (ΙΟΥ-ΑΥΓ 2011), σ. 94-102)el
heal.publisherΔίπτυχο,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.