Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorΕμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών-
dc.contributor.authorΚαραγιαννοπούλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2024-02-13T12:18:50Z-
dc.date.available2024-02-13T12:18:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/34260-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13973-
dc.format.extent5 σ.-
dc.titleΟ στόχος για το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι να φτάσει από το 1 του Α.Ε.Π. στο 2el
dcterms.bibliographicCitationΑνάπτυξη. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών-
dcterms.issued2014-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16104-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΑνάπτυξη. Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (τεύχ. 4 (ΑΠΡ. 2014), σ.: 39-43)el
heal.publisherΕμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.