Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖακυνθινός, Κοσμάςel
dc.date.accessioned2024-02-13T11:07:32Z-
dc.date.available2024-02-13T11:07:32Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33981-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13694-
dc.format.extent4 σ.-
dc.titleΠόλεμος τιμών στα σούπερ μάρκετ και στροφή στην περιφέρεια : ενίσχυση εσόδων από prive labels και ανάπτυξη στην επαρχία τα βασικά σημεια της στρατηγικής του κλάδουel
dcterms.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση-
dcterms.issued2008-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΟικονομική Βιομηχανική Επιθεώρηση (έτος 76, τεύχ. 864 (ΙΟΥΛ), σ.: 490-493)el
heal.publisherΚέρκυρα Μονοπρόσωπη ΕΠΕ,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.