Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓρηγορούδης, Ευάγγελος Θ.el
dc.contributor.authorΖοπουνίδης, Κωνσταντίνοςel
dc.date.accessioned2024-02-11T19:33:43Z-
dc.date.available2024-02-11T19:33:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33873-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13589-
dc.format.extent3σ.-
dc.titleΝέες δομές διοίκησης : η μεθοδολογία 6 σίγμα και η μέτρηση ικανοποίησης των πελατώνel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2011-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.85, (ΣΕΠ.2011), σ.56-58)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.