Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33851
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκριτζιούδη, Ελένηel
dc.contributor.authorΠαπαδόπουλος, Δημήτριος Λ.el
dc.date.accessioned2024-02-11T19:26:11Z-
dc.date.available2024-02-11T19:26:11Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33851-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13567-
dc.descriptionΜάνατζμεντ, νευρομάρκετινγκ, internet marketing, πωλήσειςel
dc.format.extent14 σ.-
dc.titleΕταιρική κουλτούρα και χρηματοοικονομική επίδοση της επιχείρησης : ανασκόπηση αντιπροσωπευτικών ερευνών της σχέσης επιχειρηματικής κουλτούρας και χρηματοοικονομικής επίδοσης της επιχείρησηςel
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2010-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.70, (ΑΠΡ. 2010), σ.106-119)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.