Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑμπατζή, Γεωργίαel
dc.contributor.authorΑμπατζή, Ευαγγελίαel
dc.contributor.authorΑχμέτ, Καρδελένel
dc.date.accessioned2024-01-22T10:34:17Z-
dc.date.available2024-01-22T10:34:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33453-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13169-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαγνωστικά εργαλείαel
dc.subjectTableten
dc.subjectΝέες τεχνολογίεςel
dc.titleΨηφιακές λογοθεραπευτικές δραστηριότητες σημασιολογίας σε tablet για παιδιάel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΠτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία-
heal.dateAvailable2024-01-22T10:35:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΑμπατζή, Γ., Αμπατζή Ε. & Αχμέτ, Κ., 2022. Ψηφιακές λογοθεραπευτικές δραστηριότητες σημασιολογίας σε tablet για παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας.el
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αναφέρεται στη χρήση των Tablet ως εργαλεία αξιολόγησης στον τομέα της σημασιολογίας σε παιδιά. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών σε ψηφιακές δραστηριότητες στον τομέα της σημασιολογίας παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Με την βοήθεια λογισμικού που μας διατέθηκε με ψηφιακές ασκήσεις σημασιολογίας σε tablet, μελετήθηκαν σημασιολογικές δεξιότητες των παιδιών. Μετά από πρόσκληση συμμετοχής, έγινε αναλυτική παρουσίαση των δραστηριοτήτων στους γονείς και αφού έδωσαν την γραπτή συγκατάθεσή τους, η εφαρμογή εκτελέστηκε σε 32 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ηλικίας από 4 έως 8 ετών. Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης τους τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ενεργή συμμετοχή και παρατηρήθηκε ότι τους κινεί το ενδιαφέρον χωρίς να τους προκαλεί δυσκολίες στη περιβάλλον λειτουργίας της εφαρμογής. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι αποκρίσεις τους στις ψηφιακές δραστηριότητες σημασιολογίας. Εν κατακλείδι, η χρήση των ψηφιακών δραστηριοτήτων σημασιολογίας σε τάμπλετ φαίνεται να προσελκύει περισσότερο τα παιδιά με αποτέλεσμα να συμμετέχουν ενεργά σε διαδικασίες αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα, υποδεικνύουν ότι η χρήση του Tablet με το κατάλληλο ψηφιακό λογισμικό μπορούν να συμβάλλουν σε διαδικασίες λογοθεραπευτικής διάγνωσης.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΧριστοδουλίδης, Παύλοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages112 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AXMET -AMPATZH_SLT_2022.pdfΠτυχιακή εργασία2.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons