Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33453
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αμπατζή, Γεωργία | el |
dc.contributor.author | Αμπατζή, Ευαγγελία | el |
dc.contributor.author | Αχμέτ, Καρδελέν | el |
dc.date.accessioned | 2024-01-22T10:34:17Z | - |
dc.date.available | 2024-01-22T10:34:17Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33453 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13169 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Διαγνωστικά εργαλεία | el |
dc.subject | Tablet | en |
dc.subject | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.title | Ψηφιακές λογοθεραπευτικές δραστηριότητες σημασιολογίας σε tablet για παιδιά | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.generalDescription | Πτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
heal.dateAvailable | 2024-01-22T10:35:17Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Αμπατζή, Γ., Αμπατζή Ε. & Αχμέτ, Κ., 2022. Ψηφιακές λογοθεραπευτικές δραστηριότητες σημασιολογίας σε tablet για παιδιά. Πτυχιακή εργασία. Ιωάννινα. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας. | el |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών του Τμήματος Λογοθεραπείας, της Σχολής Επιστημών Υγείας, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και αναφέρεται στη χρήση των Tablet ως εργαλεία αξιολόγησης στον τομέα της σημασιολογίας σε παιδιά. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών σε ψηφιακές δραστηριότητες στον τομέα της σημασιολογίας παιδιών τυπικής ανάπτυξης. Με την βοήθεια λογισμικού που μας διατέθηκε με ψηφιακές ασκήσεις σημασιολογίας σε tablet, μελετήθηκαν σημασιολογικές δεξιότητες των παιδιών. Μετά από πρόσκληση συμμετοχής, έγινε αναλυτική παρουσίαση των δραστηριοτήτων στους γονείς και αφού έδωσαν την γραπτή συγκατάθεσή τους, η εφαρμογή εκτελέστηκε σε 32 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, ηλικίας από 4 έως 8 ετών. Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησης τους τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και ενεργή συμμετοχή και παρατηρήθηκε ότι τους κινεί το ενδιαφέρον χωρίς να τους προκαλεί δυσκολίες στη περιβάλλον λειτουργίας της εφαρμογής. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι αποκρίσεις τους στις ψηφιακές δραστηριότητες σημασιολογίας. Εν κατακλείδι, η χρήση των ψηφιακών δραστηριοτήτων σημασιολογίας σε τάμπλετ φαίνεται να προσελκύει περισσότερο τα παιδιά με αποτέλεσμα να συμμετέχουν ενεργά σε διαδικασίες αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα, υποδεικνύουν ότι η χρήση του Tablet με το κατάλληλο ψηφιακό λογισμικό μπορούν να συμβάλλουν σε διαδικασίες λογοθεραπευτικής διάγνωσης. | el |
heal.advisorName | Τόκη, Ευγενία | el |
heal.committeeMemberName | Τόκη, Ευγενία | el |
heal.committeeMemberName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.committeeMemberName | Χριστοδουλίδης, Παύλος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 112 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AXMET -AMPATZH_SLT_2022.pdf | Πτυχιακή εργασία | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License