Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤοπλλάρι, Τζίλνταel
dc.date.accessioned2024-01-17T12:15:07Z-
dc.date.available2024-01-17T12:15:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33439-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13155-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΚριτήρια τουριστικού προϊόντος, Προσφορά τουριστικού προϊόντος, Προσφοράel
dc.subjectCriteria of tourism product, Τourism product offer, Costingen
dc.titleΚριτήρια κοστολόγησης τουριστικών προϊόντωνel
dc.titleCosting criteria for tourism productsen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 809-
heal.classificationΤουρισμός -- Οικονομικές απόψεις-
heal.dateAvailable2024-01-17T12:16:07Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.-
heal.publicationDate2021-12-
heal.abstractΟ τουρισμός είναι ένα πολυσύνθετο κοινωνικοοικονομικό φαινόμενο, το οποίο αναπτύχθηκε ραγδαία τις τελευταίες δεκαετίες σε παγκόσμιο επίπεδο. Όσον αφορά την ελληνική επικράτεια, ο τουρισμός αντιπροσωπεύει άνω του 18% του εθνικού ακαθάριστου εισοδήματος, πράγμα που απεικονίζει τη ζωτική σημασία του στον τομέα της εθνικής οικονομίας. Η Ελλάδα – σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό τουρισμού – κατατάσσεται στην 15η θέση της παγκόσμιας λίστας ως πόλο έλξης εκατομμυρίων τουριστών. Οι τουριστικές αγορές στις χώρες προέλευσης κυριαρχούνται από λίγους μεγάλους τουριστικούς πράκτορες (Tour Operators), οι οποίοι πλέον έχουν επεκταθεί και στους τομείς των μεταφορών και της διαμονής. Η εξάρτηση του ελληνικού τουρισμού από το μαζικό τουρισμό, που οι τουριστικοί πράκτορες ελέγχουν, κάνουν τις σχέσεις των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με αυτές κρίσιμο σημείο προς διερεύνηση. Το τουριστικό προϊόν είναι από τη φύση του ένα σύνθετο προϊόν στην παραγωγή και προσφορά του οποίου εμπλέκονται πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους κλάδοι της οικονομίας. Στη διαμόρφωσή του συμβάλλουν οι φυσικοί πόροι, οι ανθρώπινοι πόροι, τα μέσα επικοινωνίας και μεταφορών, τα ξενοδοχεία και κάθε είδους καταλύματα, τα εστιατόρια, τα γραφεία πληροφόρησης του κοινού, τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, οι ξεναγοί, οι διερμηνείς, τα κρουαζιερόπλοια, οι εταιρείες ενοικίασής σκαφών κ.α. Στην παρούσα εργασία, ο βασικός σκοπός είναι ο προσδιορισμός των κριτηρίων της κοστολόγησης ενός τουριστικού προϊόντος. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου σκοπού η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη: στο πρώτο μέρος αναλύονται οι έννοιες και οι κλάδοι του τουρισμού και της κοστολόγησης, ενώ στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που διεξήγαμε.el
heal.abstractTourism is a multicomplicated socioeconomic phenome that has radically developed in the last decades. As far as Greek state is concerned tourism accounts to more than 18% of the National Undefined Income – a thing that reveals its crucial role in the national economy. Greece, according to the Universal Tourism Organization, lies in the 15th place of the global list as an attractive center for millions of tourists. Few big tour operators who have already expanded on the fields of transportation and accommodation dominate tourist markets in the countries of origin. The extent to which Greek tourism depends on mass tourism – checked by tour operators, makes the relations between Greek tourist enterprises and those of tour operators worth examining. The tourist product is by nature a complicated one whose production and offer implicate many different – among themselves – fields of economy. Many different factors contribute to its formation ranging from natural resources, human resources, mass media and transportation, hotels and accommodation premises whatsoever, restaurants, public information offices, car rental offices, guides, interpreters, cruise ships yacht rental companies etc. The most important purpose for this project is the definition of the criteria for the costs of a tourist product. In order to achieve this above-mentioned aim, we divided this project in two parts. In the first part we analyze the meaning and the fields of tourism and its cost while in the second we present the results of the questionnaire that we have conducted.en
heal.advisorNameΔιακομιχάλης, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΤσιλιγιάννη, Κωνσταντίναel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages66-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Topllari, T. -FIN-2023.pdfΠτυχιακή εργασία1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons