Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πλακούτση, Ελένη | el |
dc.contributor.author | Plakoutsi, Eleni | en |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T07:17:23Z | - |
dc.date.available | 2023-11-22T07:17:23Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33343 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13059 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Αρχαία ελληνική | el |
dc.subject | Διδασκαλία | el |
dc.subject | Δοτική | el |
dc.title | Αρχαία ελληνική σύνταξη και σύγχρονη γλωσσολογική θεωρία | el |
dc.title | Ancient Greek syntax and modern linguistic theory | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.secondaryTitle | η περίπτωση της δοτικής | el |
heal.secondaryTitle | the dative case | en |
heal.classification | Διδασκαλία αρχαίας ελληνικής γλώσσας | el |
heal.dateAvailable | 2023-11-22T07:18:24Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή | el |
heal.publicationDate | 2023-08-30 | - |
heal.bibliographicCitation | Πλακούτση, Ελένη (2023). Αρχαία ελληνική σύνταξη και σύγχρονη γλωσσολογική θεωρία: η περίπτωση της δοτικής. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. | el |
heal.abstract | Ένα από τα βασικά μέρη του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο και το λύκειο είναι η συντακτική ανάλυση. Ωστόσο, σύμφωνα με τις έρευνες, είναι επίσης ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα για τους μαθητές. Σε αυτή την έρευνα πραγματοποιήσαμε πειραματικές διδασκαλίες σε τέσσερα (4) τμήματα της Γ' Γυμνασίου, προκειμένου να διαπιστώσουμε τα εξής: α) κατά πόσο οι μαθητές μαθαίνουν την παραδοσιακή συντακτική ορολογία που χρησιμοποιείται στο σχολείο (υποκείμενο, αντικείμενο, επιρρηματικός προσδιορισμός κ.τ.λ.); β) κατά πόσον μπορούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους όρους της σύγχρονης σύνταξης (συμπλήρωμα, προσάρτημα) για να αναλύσουν συντακτικά προτάσεις; Θα μπορούσε η αντικατάσταση της παραδοσιακής ορολογίας με τη σύγχρονη συντακτική θεωρία να βοηθήσει στην απλοποίηση της ύλης; | el |
heal.tableOfContents | 1 - Εισαγωγή 2 - Η δοτική πτώση 3 - Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας 4 - Η διδασκαλία της δοτικής 5 - Η Έρευνα 6. Συμπεράσματα | el |
heal.advisorName | Φίλος, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Φίλος, Παναγιώτης | el |
heal.committeeMemberName | Πρέντζα, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Λαβίδας, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλολογίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 126 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΛ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΠΛΑΚΟΥΤΣΗ ΕΛΕΝΗ 2023.pdf | μεταπτυχιακή εργασία, διδασκαλία δοτικής | 2.18 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License