Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλακούτση, Ελένηel
dc.contributor.authorPlakoutsi, Elenien
dc.date.accessioned2023-11-22T07:17:23Z-
dc.date.available2023-11-22T07:17:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33343-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.13059-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑρχαία ελληνικήel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΔοτικήel
dc.titleΑρχαία ελληνική σύνταξη και σύγχρονη γλωσσολογική θεωρίαel
dc.titleAncient Greek syntax and modern linguistic theoryen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleη περίπτωση της δοτικήςel
heal.secondaryTitlethe dative caseen
heal.classificationΔιδασκαλία αρχαίας ελληνικής γλώσσαςel
heal.dateAvailable2023-11-22T07:18:24Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολήel
heal.publicationDate2023-08-30-
heal.bibliographicCitationΠλακούτση, Ελένη (2023). Αρχαία ελληνική σύνταξη και σύγχρονη γλωσσολογική θεωρία: η περίπτωση της δοτικής. Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.el
heal.abstractΈνα από τα βασικά μέρη του μαθήματος των αρχαίων ελληνικών στο γυμνάσιο και το λύκειο είναι η συντακτική ανάλυση. Ωστόσο, σύμφωνα με τις έρευνες, είναι επίσης ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα για τους μαθητές. Σε αυτή την έρευνα πραγματοποιήσαμε πειραματικές διδασκαλίες σε τέσσερα (4) τμήματα της Γ' Γυμνασίου, προκειμένου να διαπιστώσουμε τα εξής: α) κατά πόσο οι μαθητές μαθαίνουν την παραδοσιακή συντακτική ορολογία που χρησιμοποιείται στο σχολείο (υποκείμενο, αντικείμενο, επιρρηματικός προσδιορισμός κ.τ.λ.); β) κατά πόσον μπορούν να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν τους όρους της σύγχρονης σύνταξης (συμπλήρωμα, προσάρτημα) για να αναλύσουν συντακτικά προτάσεις; Θα μπορούσε η αντικατάσταση της παραδοσιακής ορολογίας με τη σύγχρονη συντακτική θεωρία να βοηθήσει στην απλοποίηση της ύλης;el
heal.tableOfContents1 - Εισαγωγή 2 - Η δοτική πτώση 3 - Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας 4 - Η διδασκαλία της δοτικής 5 - Η Έρευνα 6. Συμπεράσματαel
heal.advisorNameΦίλος, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΦίλος, Παναγιώτηςel
heal.committeeMemberNameΠρέντζα, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΛαβίδας, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλολογίαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages126 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΛ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΛΑΚΟΥΤΣΗ ΕΛΕΝΗ 2023.pdfμεταπτυχιακή εργασία, διδασκαλία δοτικής2.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons