Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάσσιας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorMassias, Georgeen
dc.date.accessioned2023-10-30T12:27:23Z-
dc.date.available2023-10-30T12:27:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33230-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12985-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑριστοτέλης και θάνατοςel
dc.subjectμάρανσιςel
dc.subjectσβέσιςel
dc.subjectφθορά ουσίαςel
dc.subjectγένεση ουσίαςel
dc.subjectαναπαραγωγήel
dc.subjectδιαιώνιση θνητών όντωνel
dc.titleΠότε Πρέπει να Πεθαίνουμε; H αριστοτελική θεώρηση του θανάτουel
dc.titleWhen should we die? The Aristotelian view of deathen
dc.typeconferenceItem-
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.dateAvailable2023-10-30T12:28:23Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνωνel
heal.publicationDate2017-04-30-
heal.bibliographicCitationΜάσσιας Γ. «Πότε Πρέπει να Πεθαίνουμε; H αριστοτελική θεώρηση του θανάτου». Στο: «Πότε Πρέπει να Πεθαίνομε; (ΠΠΠ). Πρακτικά 1ου Διεπιστημονικού Συμποσίου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, 28-30 Απριλίου 2017. ISBN 978-960-233-288-7». Εκδόσεις Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αποθετήριο Ολυμπιάς. Δεκέμβριος 2023. Άρθρο Κ43: σς 4. https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/33230 & http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12985el
heal.abstractΟ θάνατος στον Αριστοτέλη παρουσιάζεται μέσα από τον δίπολο της γέννησης και της φθοράς. Η φθορά μίας ουσίας ισοδυναμεί με την γένεση μιας άλλης ουσίας, ενώ η αναπαραγωγή αποσκοπεί στην διαιώνιση των θνητών όντων προκειμένου να διατηρηθεί το είδος του ανθρώπου. Η γένεση και η φθορά αποτελούν τις κύριες όψεις τής αέναης μεταβολής. Βλέπει τον θάνατο να αναπτύσσεται μέσα στο φυσικό γίγνεσθαι. Ο άνθρωπος νομοτελειακά θα οδηγηθεί στον θάνατο, όμως ο τρόπος του θανάτου του δεν είναι προκαθορισμένος. Το γεγονός αυτό δίνει την ευκαιρία στον άνθρωπο να αποφασίσει τον τρόπο ζωής αλλά και την ποιότητα του θανάτου του. Για τον θάνατο επικρατεί μία αρνητική ψυχολογική προδιάθεση. Η αριστοτελική θεώρηση του θανάτου δεν παρουσιάζει το αρνητικό πρόσημο που έχει τεθεί στην έννοια του θανάτου. Αντίθετα άνθρωπος γεννά άνθρωπο, και ο κύκλος της ζωής θα συνεχίζεται για πολύ ακόμα και πως ο θάνατος είναι μία απλή στάση σε αυτόν το κύκλο.el
heal.abstractThe death in Aristotle is observed through the dipole of birth and deterioration. The deterioration of a substance amount with the genesis of other substance, while the reproduction aims in the perpetuation of beings in order that humanity is maintained. The genesis and the deterioration constitute the main aspects for perpetual motion. It sees the death to be developed into natural process. The person will unavoidably be led to death; however, the way of his death is not predetermined. This gives the person the occasion to decide their way of life, but also the quality of their death. For the death prevails a negative psychological inclination. Aristotle gives us a regard of death that shows that we should not adopt this negative predisposal, as "person gives birth to person'' and the circle of life is very even continued for that death is a simple attitude in this circle.en
heal.fullTextAvailabilityfalse-
heal.conferenceName1o Διεπιστημονικό Συμπόσιο "Πότε Πρέπει να Πεθαίνομε;"el
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:3η Ημέρα (1ο ΠΠΠ - 30/4/2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ORISTIKO-3K43-MASIAS-Aristotelis-PRAKTIKA-19mai2023-be.pdf393.37 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons