Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧειμωνίδου, Διαμαντούλαel
dc.contributor.authorCheimonidou, Διαμαντούλαen
dc.date.accessioned2023-07-03T08:39:20Z-
dc.date.available2023-07-03T08:39:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32921-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12721-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑτζέντα 2030el
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subjectΟΗΕel
dc.subjectAgenda 2030en
dc.subjectSustainable Developmenten
dc.subjectUNen
dc.titleΗ Ατζέντα του 2030 στην Ατζέντα της τάξης: δράσεις, δραστηριότητες και συμμετοχικές μέθοδοι σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης νομού Χανίων για τους 17 στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Χανίωνel
dc.titleAgenda 2030 on the Classroom Agenda: actions, activities and participatory learning methods for primary schools for the 17 Sustainable Development Goals. Opinions of Primary Education Teachers of Chania’s regional unity.en
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationEducationen
heal.dateAvailable2023-07-03T08:40:20Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2023-05-
heal.abstract“Οι Στόχοι για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι το μονοπάτι που μας οδηγεί σε ένα κόσμο δικαιότερο, πιο ειρηνικό και ευημερούντα, και σε έναν υγιή πλανήτη. Είναι επίσης μια πρόσκληση για αλληλεγγύη μεταξύ των γενεών. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο καθήκον από το να επενδύσουμε στην ευημερία των νέων." Α. Γκουτέρες , Γενικός Γραμματέας ΟΗΕ. Το άκουσμα και μόνο ότι υπάρχει ένα μονοπάτι που οδηγεί σε ένα καλύτερο κόσμο, σε έναν υγιή πλανήτη, σε μια αλληλεπίδραση μεταξύ των γενεών, δεν θα μπορούσε να αφήσει ασυγκίνητο τον οποιοδήποτε ερευνητή. Ποιο είναι αυτό το μονοπάτι; Ποια βήματα ακολουθούμε για να το “περάσουμε”; Μπορούμε να το περάσουμε όλοι; Είναι γνωστά στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές μας, οι οποίοι καλούνται να δραστηριοποιηθούν με αυτή τη στοχοθεσία; Αυτά τα ερωτήματα απασχολούν την ερευνήτρια στην παρούσα έρευνα καθώς και οι έννοιες της Αειφορίας και της Βιώσιμης Ανάπτυξης αλλά και οι συμμετοχικές δράσεις, στις οποίες τα σχολεία λαμβάνουν μέρος για τη συνεργασία των συγκεκριμένων στόχων.el
heal.abstract"The Sustainable Development Goals are the path that leads us to a fairer, more peaceful and prosperous world, and to a healthier planet. It is also a call for solidarity between the generations. There is no greater task than investing in the well-being of young people. "A. Guterres, UN Secretary-General Just hearing that there is a path that leads to a better world, to a healthy planet, to an interaction between the generations, could not leave any researcher unmoved. What is this path? What steps do we follow to "pass" it? Can we all get through it? Are they known to our teachers and students, who are called to be active with this goal? These questions concern the researcher in the present research as well as the concepts of Sustainability and Sustainable Development as well as the participatory actions, in which the schools take part for the collaboration of the specific goals.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages185 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Χειμωνίδου Διαμαντούλα (2023).pdf6.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons