Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτεργιούλη, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorStergiouli, Konstantinaen
dc.date.accessioned2023-07-03T08:29:36Z-
dc.date.available2023-07-03T08:29:36Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32920-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12720-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑφήγησηel
dc.subjectΠαραμύθιel
dc.subjectΨηφιακή ακρόασηel
dc.subjectNarrationen
dc.subjectFairytalesen
dc.subjectDigital listeningen
dc.titleΗ διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού με τη χρήση του παραμυθιού και της ψηφιακής αφήγησηςel
dc.titleExploring teachers' views on teaching human rights to kindergarten and first grade children using fairy tales and digital storytellingen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΑνθρώπινα δικαιώματαel
heal.classificationHuman rightsen
heal.dateAvailable2023-07-03T08:30:36Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2023-06-
heal.abstractΗ σημερινή εκπαίδευση δεν είναι ανθρωποκεντρική με αποτέλεσμα να μην εστιάζει στη διδα- σκαλία των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η εργασία πραγματεύεται τη διδασκαλία των ανθρώπινων δικαιωμάτων σε παιδιά με τη χρήση παιδικών παραμυθιών. Σκοπός της έρευνας είναι να δείξει πως και κατά πόσο τα παιδικά παραμύθια μπορούν να συμβάλουν στην εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μετά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα γίνεται η έρευνα. Χρησιμοποιούνται τέσσερα παραμύθια σε ένα τμήμα νηπιαγωγείου όπου γίνονται διάφορες Δραστηριότητες. Στο τέλος γίνεται αξιολόγηση μέσα από ερωτηματολόγια και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα.el
heal.abstractToday's education is not human-centered and as a result does not focus on teaching ladder of human rights. The paper deals with the teaching of human rights to children using children's stories. The purpose of the research is to show how and to what extent the children's fairy tales can contribute to human rights education. After the bibliographic review about human rights, the research is done. Four fairy tales are used in a kindergarten section where various are made Activities. At the end, an evaluation is done throughen
heal.advisorNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΓιώτσα, Άρτεμιςel
heal.committeeMemberNameΣαρρής, Δημήτριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages111 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ_ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗ (2023).pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons