Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32920
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Στεργιούλη, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Stergiouli, Konstantina | en |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T08:29:36Z | - |
dc.date.available | 2023-07-03T08:29:36Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32920 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12720 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Αφήγηση | el |
dc.subject | Παραμύθι | el |
dc.subject | Ψηφιακή ακρόαση | el |
dc.subject | Narration | en |
dc.subject | Fairytales | en |
dc.subject | Digital listening | en |
dc.title | Η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και των πρώτων τάξεων του δημοτικού με τη χρήση του παραμυθιού και της ψηφιακής αφήγησης | el |
dc.title | Exploring teachers' views on teaching human rights to kindergarten and first grade children using fairy tales and digital storytelling | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Ανθρώπινα δικαιώματα | el |
heal.classification | Human rights | en |
heal.dateAvailable | 2023-07-03T08:30:36Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2023-06 | - |
heal.abstract | Η σημερινή εκπαίδευση δεν είναι ανθρωποκεντρική με αποτέλεσμα να μην εστιάζει στη διδα- σκαλία των ανθρώπινων δικαιωμάτων. Η εργασία πραγματεύεται τη διδασκαλία των ανθρώπινων δικαιωμάτων σε παιδιά με τη χρήση παιδικών παραμυθιών. Σκοπός της έρευνας είναι να δείξει πως και κατά πόσο τα παιδικά παραμύθια μπορούν να συμβάλουν στην εκπαίδευση για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μετά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα γίνεται η έρευνα. Χρησιμοποιούνται τέσσερα παραμύθια σε ένα τμήμα νηπιαγωγείου όπου γίνονται διάφορες Δραστηριότητες. Στο τέλος γίνεται αξιολόγηση μέσα από ερωτηματολόγια και παρουσιάζονται τα συμπεράσματα. | el |
heal.abstract | Today's education is not human-centered and as a result does not focus on teaching ladder of human rights. The paper deals with the teaching of human rights to children using children's stories. The purpose of the research is to show how and to what extent the children's fairy tales can contribute to human rights education. After the bibliographic review about human rights, the research is done. Four fairy tales are used in a kindergarten section where various are made Activities. At the end, an evaluation is done through | en |
heal.advisorName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Γιώτσα, Άρτεμις | el |
heal.committeeMemberName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 111 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ_ΣΤΕΡΓΙΟΥΛΗ (2023).pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License