Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32908
Title: Η ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ. Η περίπτωση της εταιρείας Terracom ΑΕ
The development of a marketing plan. TheCase study of Terracom SA
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Πλάνο μάρκετινγκ, Νέες τεχνολογίες, Terracom, Λογισμικό για μουσεία,Marketing plan, New technologies, Terracom, Software for museums
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32908
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12709
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Σταυροπούλου Αμαλία Μαρία (2023).docxΜ.Ε. Σταυροπούλου Αμαλία Μαρία (2023)414.74 kBMicrosoft Word XMLView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons