Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαγεωργίου, Φωτεινήel
dc.contributor.authorPapageorgiou, Foteinien
dc.date.accessioned2023-06-26T08:28:20Z-
dc.date.available2023-06-26T08:28:20Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32897-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12698-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΜύθοςel
dc.subjectMythen
dc.subjectΣοφοκλήςel
dc.subjectSophoclesen
dc.subjectΑντιγόνηel
dc.subjectAntigoneen
dc.subjectΔιδακτικές πρακτικέςel
dc.subjectTeaching Practicesen
dc.subjectΠροσχολική αγωγήel
dc.subjectPreschool educationen
dc.titleΟ μύθος της Σοφόκλειας Αντιγόνης ως ‘Όχημα’ Αρχετυπικής Διδακτικής της Παιδαγωγικής στην προσχολική ηλικίαel
dc.titleThe myth of Sophoclean Antigone as a 'Vehicle' of Archetypal Teaching in preschool educationen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΘεατρική παιδείαel
heal.classificationTheatrical educationen
heal.classificationΠολιτισμική αγωγήel
heal.classificationCultural educationen
heal.dateAvailable2023-06-26T08:29:21Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2023-06-
heal.abstractAncient Τragedies to this day continue to move and touch social issues that concern modern societies. Furthermore, their pedagogical role is recognized to this day and for this reason they are included and recommended in school programs. The students have been shown to derive significant benefits from the project approach and through them acquire values and attitudes necessary for their individual and collective development. The Myth that exists behind the assumptions of the works also offers a teaching tool for teachers, as his approach can connect his Life then with his Life today. Also, the Myth can be the basic teaching tool of the projects at younger ages, such as pre-school students, and in this way the projects can be important elements of education. With this work, therefore, it is intended to investigate the role that the approach of the Sophoclean “Antigone” can play in Preschool Education, through processes related to the development of children at this level. In particular, the Values conveyed by the project and the Teaching Practices with which these Values can be taught to the students are approached. The Values of Free Will, Religion and its relationship with the City, Unwritten Divine Laws, Justice, Duty, Love.en
heal.abstractΟι Αρχαίες Τραγωδίες, μέχρι και σήμερα, συνεχίζουν να συγκινούν και να αγγίζουν κοινωνικά ζητήματα, τα οποία απασχολούν τις σύγχρονες κοινωνίες. Εξάλλου, ο παιδαγωγικός τους ρόλος αναγνωρίζεται μέχρι και σήμερα και για αυτόν εντάσσονται και προτείνονται στα σχολικά προγράμματα. Οι μαθητές, έχει αναδειχθεί ότι αποκομίζουν σημαντικά οφέλη από την προσέγγιση των έργων και μέσω αυτών αποκτούν αξίες και στάσεις απαραίτητες για την ατομική και συλλογική τους εξέλιξη. Ο Μύθος, ο οποίος υπάρχει πίσω από τις υποθέσεις των έργων, προσφέρει επίσης ένα διδακτικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς, καθώς η προσέγγισή του δύναται να συνδέσει τη Ζωή του τότε με τη Ζωή του σήμερα. Επίσης, ο Mύθος μπορεί να αποτελέσει το βασικό εργαλείο διδακτικής των έργων σε μικρότερες ηλικίες, όπως οι μαθητές Προσχολικής Αγωγής, και να αποτελέσουν με τον τρόπο αυτό τα έργα σημαντικά στοιχεία της εκπαίδευσης. Με την παρούσα εργασία, λοιπόν, αποσκοπείται η διερεύνηση του ρόλου που δύναται να διαδραματίσει η προσέγγιση της Σοφόκλειας Αντιγόνης στην Προσχολική Αγωγή, μέσα από διαδικασίες οι οποίες σχετίζονται με την ανάπτυξη των παιδιών στη βαθμίδα αυτή. Ειδικότερα, προσεγγίζονται οι Αξίες, οι οποίες μεταφέρονται από το έργο, και οι Διδακτικές Πρακτικές, με τις οποίες μπορούν να διδαχθούν οι Αξίες αυτές στους μαθητές. Οι Αξίες της Ελεύθερης Βούλησης, της Θρησκείας και της σχέσης της με την Πόλη, των Άγραφων θεϊκών Νόμων, της Δικαιοσύνης, του Καθήκοντος, της Αγάπης.el
heal.advisorNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚαραμήτρου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΣπανάκη, Μαριάνα
heal.committeeMemberNameΜάντζιος, Πανταζής
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages77 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Παπαγεωργίου Φωτεινή (2023).pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.