Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓιαννίτση, Βασιλικήel
dc.contributor.authorGiannitsi, Vasilikiel
dc.date.accessioned2023-06-21T05:50:18Z-
dc.date.available2023-06-21T05:50:18Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32875-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12676-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΧειρουργικοί ασθενείςel
dc.subjectΝοσηλευτική φροντίδαel
dc.subjectΧειρουργείοel
dc.subjectΝοσηλευτέςel
dc.subjectSatisfactionen
dc.subjectNursing careen
dc.subjectOperating roomen
dc.subjectSurgical patientsen
dc.subjectNursesen
dc.titleΚαταγραφή χειρουργικών περιστατικών σε ένα επαρχιακό νοσοκομείοel
dc.titleRecord of surgical cases in a provincial hospital of Greeceen
dc.typemasterThesisen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationNοσηλευτική φροντίδαel
heal.dateAvailable2023-06-21T05:51:19Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείαςel
heal.publicationDate2023-01-
heal.abstractΕισαγωγή: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται να υποβληθούν σε μία ή περισσότερες επεμβάσεις στη ζωή τους για να αντιμετωπίσουν μεγάλα ή μικρά προβλήματα υγείας. Η ικανοποίηση του ασθενούς με την παρεχόμενη φροντίδα είναι μια δυναμική διαδικασία που μπορεί να επηρεάσει τις συμπεριφορές υγείας και τα αποτελέσματα της παρεχόμενης φροντίδας. Σκοπός: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χειρουργικών περιστατικών που εξελίχθηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Τρικάλων Θεσσαλίας. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη είναι συγχρονική. Στην παρούσα μελέτη καταγράφηκαν τα στοιχεία όλων των ασθενών που εξετάστηκαν στο χειρουργικό ιατρείο του τμήματος επειγόντων περιστατικών του Γ.Ν. Τρικάλων, που νοσηλεύτηκαν στη χειρουργική κλινική του Γ.Ν. Τρικάλων και που χειρουργήθηκαν στο Γ.Ν. Τρικάλων το πρώτο εξάμηνο του 2022. Η ικανοποίηση των ασθενών διερευνήθηκε με το ερωτηματολόγιο La Monica-Oberst Patient Satisfaction Scale (LOPSS). Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με το στατιστικό πρόγραμμα της IBM SPSS v.25.0. Αποτελέσματα: Στο υπό εξέταση χρονικό διάστημα, εισήχθησαν προγραμματισμένα 353 ασθενείς ηλικίας 61,6±16,4 έτη. Οι περισσότεροι ασθενείς έκαναν εισαγωγή για κήλη (30,9%), χολολιθίαση-χολοκυστεκτομή (28%) και καρκίνο ή όζο μαστού (18,1%). Χρόνιες παθήσεις είχαν 205 (58,1%) ασθενείς, ενώ το 41,1% των ασθενών δεν είχαν ιατρικό ιστορικό κάποιας νόσου. Οι περισσότεροι ασθενείς ανέφεραν ότι είχαν καλή γενική κατάσταση (93,2%) και επικοινωνία (94,1%) και ήταν περιπατητικοί (98,6%). Επίσης, 387 ασθενείς ηλικίας 62,4±21,9 έτη έκαναν έκτακτη εισαγωγή. Το 18,1% των ασθενών είχαν κοιλιακό άλγος, το 13,2% είχαν ένδειξη οξείας χολοκυστίτιδας και το 12,1% ήταν πολυτραυματίες. Οι περισσότεροι ασθενείς κατά την εισαγωγή τους έκαναν ακτινογραφία θώρακος (94,1%), ηλεκτροκαρδιογράφημα (99,7%) και βιοχημικές εξετάσεις αίματος (98,7%). Σε όλους τους ασθενείς χορηγήθηκαν ενδοφλέβια υγρά (100%) και παυσίπονα (100%). Για τη διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών από τη χειρουργική κλινική συμπεριλήφθηκαν 100 ασθενείς ηλικίας 54,1±19,5 έτη. Συνολικά, 55 (55%) ασθενείς είχαν κάνει επείγουσα εισαγωγή στη χειρουργική κλινική και 45 (45%) ασθενείς είχαν κάνει τακτική εισαγωγή. Η βαθμολογία στο ερωτηματολόγιο La Monica-Oberst Patient Satisfaction Scale (LOPSS) είναι 212,9±3,9. Το 97% των ασθενών βρέθηκε να έχει καλή ικανοποίηση και το 3% μέτρια ικανοποίηση. Δεν βρέθηκε σημαντική στατιστική διαφορά μεταξύ των διαφόρων επιπέδων ικανοποίησης και της ηλικίας (p=0,580), του επιπέδου εκπαίδευσης (p=0,203), της οικογενειακής κατάστασης (p=0,704) και του είδους εισαγωγής (p=0,114) των ασθενών, με εξαίρεση το φύλο, όπου οι άντρες βρέθηκαν να είναι περισσότερο ικανοποιημένοι από την παρεχόμενη φροντίδα σε σχέση με τις γυναίκες (p=0,043). Συμπεράσματα: Η συνολική ικανοποίηση των χειρουργικών ασθενών με την παρεχόμενη νοσηλευτική φροντίδα ήταν καλή προς υψηλή. Οι νοσηλευτές πρέπει σαφώς να συμβουλεύουν καλύτερα τους ασθενείς, να τους ενημερώνουν καλύτερα, να δείχνουν περισσότερη υπομονή και να περνούν περισσότερο χρόνο μαζί τους. Το νοσηλευτικό προσωπικό πρέπει να εκπαιδευτεί στην ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων και να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην ενημέρωση και ενδυνάμωση των ασθενών.el
heal.abstractIntroduction: More and more people need to undergo one or more operations in their life to deal with major or minor health problems. Patient satisfaction with care provided is a dynamic process that can influence health behaviors and care outcomes. Purpose: The purpose of the present study is to investigate the surgical cases that developed at the General Hospital of Trikala, Thessaly. Methodology: The present study is cross-sectional. In the present study, the data of all patients examined in the surgery examination room of the emergency department of G.H. Trikala, those who were treated at the surgical clinic of G.H. Trikala and those who were operated on in G.H. Trikala in the first semester of 2022. Patient satisfaction was investigated with the La Monica-Oberst Patient Satisfaction Scale (LOPSS) questionnaire. The statistical analysis of the data was done with the IBM SPSS v.25.0 statistical program. Results: Totally, 353 patients aged 61.6±16.4 years were admitted to surgical clinic after appointment. Most patients were admitted for hernia (30.9%), cholelithiasis-cholecystectomy (28%), and breast cancer or breast lump (18.1%). Of them, 205 (58.1%) patients had chronic diseases, while 41.1% of patients had no medical history of any disease. Most patients reported good general condition (93.2%) and communication (94.1%) and were ambulatory (98.6%). Also, 387 patients aged 62.4±21.9 years had an emergency admission. 18.1% of patients had abdominal pain, 13.2% had evidence of acute cholecystitis and 12.1% were multitrauma. Most patients had chest x-ray (94.1%), electrocardiogram (99.7%) and biochemical blood tests (98.7%) on admission. All patients received intravenous fluids (100%) and pain medication (100%). To investigate patient satisfaction with the surgical clinic, 100 patients aged 54.1±19.5 years were included. Overall, 55 (55%) patients had an emergency admission to the surgical clinic and 45 (45%) patients had a routine admission. The La Monica-Oberst Patient Satisfaction Scale (LOPSS) score is 212.9±3.9 and 97% of patients were found to have good satisfaction and 3% moderate satisfaction. No significant statistical difference was found between the various levels of satisfaction and the age (p=0.580), education level (p=0.203), marital status (p=0.704) and type of admission (p=0.114) of the patients, with the exception of gender, where men were found to be more satisfied with the care provided than women (p=0.043). Conclusions: The overall satisfaction of surgical patients with the nursing care provided was good to high. Nurses clearly need to advise patients better, inform them better, show more patience and spend more time with them. Nursing staff should be trained to develop communication skills and spend more time informing and empowering patients.en
heal.advisorNameΧριστοδούλου, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚατσάνος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκούβα, Μαίρηel
heal.committeeMemberNameΜαντζούκας, Στέφανοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικήςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages105 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΙΑΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΓΙΑΝΝΙΤΣΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (2023).pdf3.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons