Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32571
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑδάμου, Ιωάνναel
dc.contributor.authorAdamou, Ioannaen
dc.date.accessioned2023-03-29T06:25:18Z-
dc.date.available2023-03-29T06:25:18Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32571-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12382-
dc.rightsAttribution-ShareAlike 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/*
dc.subjectΓυμνάσιοel
dc.subjectΑυτοεκτίμησηel
dc.subjectΑυτοπεποίθησηel
dc.subjectΠρογράμματα SELel
dc.subjectSecondary schoolen
dc.subjectSelf esteemen
dc.subjectSelf confidenceen
dc.subjectSEL programsen
dc.titleΠροτεινόμενο πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης (SEL) σε παιδιά γυμνασίουel
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΚοινωνική μάθησηel
heal.classificationΣυναισθηματική μάθησηel
heal.classificationSocial learningen
heal.classificationEmotional learningen
heal.dateAvailable2023-03-29T06:26:19Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2023-03-13-
heal.abstractΗ αποτελεσματικότητα των Προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης αποδεικνύεται μέσα από πολυάριθμες έρευνες σε βάθος χρόνου. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην χρησιμότητα αυτών των προγραμμάτων σε παιδιά γυμνασίου. Το γυμνάσιο είναι μια πολύ σημαντική φάση για την ανάπτυξη των παιδιών , καθώς διανύουν την περίοδο της εφηβείας, όπου όλα τα συναισθήματα είναι έντονα και δύσκολα ως προς τη διαχείριση τους. Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού , που βρίσκονται σε έξαρση τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με τις διάφορες κοινωνικοπολιτικές αλλαγές (μετανάστευση,φυ λετικές διακρίσεις κ.α) που επίσης ακολουθούν γρήγορο ρυθμό , φέρνουν στην επιφάνεια πεποιθήσεις και συναισθήματα που είναι δύσκολο να διαχειριστούν. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί η αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών των προγραμμάτων στα σχολεία αυτής της βαθμίδας. Έτσι στάλθηκαν ερωτηματολόγια στους καθηγητές τεσσάρων γυμνασίων στην πόλη των Τρικάλων. Το δείγμα ήταν 85 καθηγητές εκ των οποίων οι 50 ήταν γυναίκες και οι 35 άντρες. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου έδειξαν πως το 70% θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη τέτοιων προγραμμάτων στα σχολεία ενώ το 52% του δείγματος πιστεύει πως η συναισθηματική διαχείριση και ισορροπία συμβάλλει και στις μαθησιακές επιδόσεις .Γενικά, δεν υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στα φύλα του δείγματος (άντρας-γυναίκα) , ως προς τις απόψεις τους για αυτά τα προγράμματα. Τέλος , προτείνεται κι ένα τέτοιο πρόγραμμα τρίμηνης διάρκειας σε επίπεδο πρόληψης. *Για το λόγο ότι αυτή η εργασία προετοιμάστηκε την περίοδο του κορωνοιού , η πρόσβαση στα σχολεία δεν ήταν εφικτή. Επομένως , δεν πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα, παρουσιάζεται απλά ως πρόταση.el
heal.advisorNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΓιώτσα, Άρτεμιςel
heal.committeeMemberNameΣαρρής, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages81 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΑΔΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (2023).pdf805.36 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons