Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32571
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αδάμου, Ιωάννα | el |
dc.contributor.author | Adamou, Ioanna | en |
dc.date.accessioned | 2023-03-29T06:25:18Z | - |
dc.date.available | 2023-03-29T06:25:18Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32571 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12382 | - |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/us/ | * |
dc.subject | Γυμνάσιο | el |
dc.subject | Αυτοεκτίμηση | el |
dc.subject | Αυτοπεποίθηση | el |
dc.subject | Προγράμματα SEL | el |
dc.subject | Secondary school | en |
dc.subject | Self esteem | en |
dc.subject | Self confidence | en |
dc.subject | SEL programs | en |
dc.title | Προτεινόμενο πρόγραμμα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης (SEL) σε παιδιά γυμνασίου | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Κοινωνική μάθηση | el |
heal.classification | Συναισθηματική μάθηση | el |
heal.classification | Social learning | en |
heal.classification | Emotional learning | en |
heal.dateAvailable | 2023-03-29T06:26:19Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2023-03-13 | - |
heal.abstract | Η αποτελεσματικότητα των Προγραμμάτων Κοινωνικής και Συναισθηματικής Μάθησης αποδεικνύεται μέσα από πολυάριθμες έρευνες σε βάθος χρόνου. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην χρησιμότητα αυτών των προγραμμάτων σε παιδιά γυμνασίου. Το γυμνάσιο είναι μια πολύ σημαντική φάση για την ανάπτυξη των παιδιών , καθώς διανύουν την περίοδο της εφηβείας, όπου όλα τα συναισθήματα είναι έντονα και δύσκολα ως προς τη διαχείριση τους. Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού , που βρίσκονται σε έξαρση τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με τις διάφορες κοινωνικοπολιτικές αλλαγές (μετανάστευση,φυ λετικές διακρίσεις κ.α) που επίσης ακολουθούν γρήγορο ρυθμό , φέρνουν στην επιφάνεια πεποιθήσεις και συναισθήματα που είναι δύσκολο να διαχειριστούν. Σκοπός της έρευνας αυτής είναι να διερευνηθεί η αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών των προγραμμάτων στα σχολεία αυτής της βαθμίδας. Έτσι στάλθηκαν ερωτηματολόγια στους καθηγητές τεσσάρων γυμνασίων στην πόλη των Τρικάλων. Το δείγμα ήταν 85 καθηγητές εκ των οποίων οι 50 ήταν γυναίκες και οι 35 άντρες. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου έδειξαν πως το 70% θεωρεί απαραίτητη την ύπαρξη τέτοιων προγραμμάτων στα σχολεία ενώ το 52% του δείγματος πιστεύει πως η συναισθηματική διαχείριση και ισορροπία συμβάλλει και στις μαθησιακές επιδόσεις .Γενικά, δεν υπήρχε κάποια αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στα φύλα του δείγματος (άντρας-γυναίκα) , ως προς τις απόψεις τους για αυτά τα προγράμματα. Τέλος , προτείνεται κι ένα τέτοιο πρόγραμμα τρίμηνης διάρκειας σε επίπεδο πρόληψης. *Για το λόγο ότι αυτή η εργασία προετοιμάστηκε την περίοδο του κορωνοιού , η πρόσβαση στα σχολεία δεν ήταν εφικτή. Επομένως , δεν πραγματοποιήθηκε το πρόγραμμα, παρουσιάζεται απλά ως πρόταση. | el |
heal.advisorName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.committeeMemberName | Γιώτσα, Άρτεμις | el |
heal.committeeMemberName | Σαρρής, Δημήτριος | el |
heal.committeeMemberName | Κούτρας, Βασίλειος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 81 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E. ΑΔΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΑ (2023).pdf | 805.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License