Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32551
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπέτσης, Ελευθέριοςel
dc.contributor.authorBetsis, Eleftheriosen
dc.date.accessioned2023-03-23T09:43:22Z-
dc.date.available2023-03-23T09:43:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32551-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12362-
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.subjectΕικονικό πορτραίτο xαρακτήραel
dc.subjectEnvironmenten
dc.subjectVirtual character portraiten
dc.titleΗ μνήμη σαν ύληel
dc.titleMemory as matteren
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleΜετάλλαξη, η τέχνη, ο άνθρωπος και οι εικονικές κοινωνίες της μηχανικής εκμάθησης.el
heal.secondaryTitleMetalaxis, the art, the human and the virtual societies of machine learning.en
heal.classificationTέχνηel
heal.classificationΕικονική πραγματικότηταel
heal.classificationArten
heal.classificationVirtual realityen
heal.dateAvailable2023-03-23T09:44:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Καλών Τεχνώνel
heal.publicationDate2023-03-15-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 36-38el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τους προβληματισμούς, τις δυνατότητες, τις ευκαιρίες και τις επιλογές της σημερινής έκρηξης της τεχνολογίας, ένας οργασμός νέων δυνατοτήτων που στα χέρια ενός δημιουργικού ανθρώπου μπορούν να αποκτήσουν ένα πιο εικαστικό και ανθρώπινο χαρακτήρα. Πως η σύγχρονη μηχανολογία σε συνδυασμό με την γραφή εξελιγμένων αλγορίθμων μπορούν να αλληλοεπιδράσουν με τον άνθρωπο έτσι ώστε να του δώσουν την δυνατότητα να παράξει Τέχνη σε προσωπικό αλλά και κοινωνικό επίπεδο. Με ποιο τρόπο μας μεταλλάσσει να περάσουμε από ένα πραγματικό περιβάλλον σε ένα εικονικό σύμπαν, δημιουργημένο από τον ίδιο τον καλλιτέχνη ή από οποιοδήποτε άλλον στο διαδίκτυο. Κάτι αρκετά πρωτόγνωρο για την ανθρωπότητα. Πως η μετάλλαξη αυτή θα επηρεάσει τις παραδοσιακές μορφές Τέχνης, τον δημιουργό, τα έργα, τις αξίες και τις συνθήκες που μέχρι τώρα υπήρχαν; Επίσης γίνεται μια προσπάθεια να αποτυπωθούν οι αγωνίες, οι εμπειρίες και τα βιώματά μου, σαν δημιουργός με ξεκάθαρη εικαστική ματιά, απέναντι σε όλο αυτό το νέο σύμπαν δημιούργημα μιας ανθρωπότητας που εξελίσσεται διαρκώς. Στόχος μου είναι να τοποθετήσω την μεταπτυχιακή μου εργασία, μέσα σε όλο αυτό που συμβαίνει, τα τελευταία χρόνια, σαν άνθρωπος που βιώνει όλες αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις, όσο γίνετε με ουδέτερη ματιά. Να μετατραπεί, σε ένα εγχειρίδιο χρίσης για τον εικαστικό που ενδιαφέρεται να δει και μια διαφορετική ματιά τα γεγονότα που βιώνουμε σήμερα.el
heal.abstractThis paper attempts to highlight the concerns, possibilities, opportunities and choices of today's technology explosion, an orgasm of new possibilities that in the hands of a creative person can acquire a more imaginative and human character. How modern mechanical engineering in combination with the writing of advanced algorithms can interact with man so as to give him the possibility to produce Art on a personal and social level. How it mutates us to go from a real environment to a virtual universe, created by the artist himself or by anyone else on the internet. Something quite unprecedented for mankind. How will this mutation affect the traditional forms of Art, the creator, the works, the values and the conditions that existed until now? There is also an attempt to capture my anxieties, experiences and experiences, as a creator with a clear visual eye, facing this whole new universe created by a humanity that is constantly evolving. My goal is to place my master's thesis, within all that has been happening, in recent years, as a person who experiences all these technological developments, as much as possible with a neutral view. To turn it into a manual for the visual artist who is interested in seeing and a different look at the events we are experiencing today..en
heal.tableOfContentsΕυχαριστίες 1 Υπεύθυνη Δήλωση 2 Περίληψη 4 Εισαγωγή 5 Εικονική Πραγματικότητα 7 Μηχανική εκμάθηση ή Τεχνητή Νοημοσύνη 9 Blockchain και NFTs 10 Εικονικοί χώροι έκθεσης 10 Τρισδιάστατη εκτύπωση 11 Ένα σύντομο ταξίδι 14 Τα αυτοπροσωπογραφία 14 Η παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα 15 Αρχαιοελληνικές προτομές 16 Παραπλανητική προτομή 16 Μικρογραφία χαρακτήρα 22 Χαρακτήρας 24 Χαρτογραφημένη υφή 29 Αλλοίωση χαρακτήρα και συναισθημάτων 29 Εικονική ύπαρξη 31 Η μετάβαση σε ένα εικονικό περιβάλλον 33 Γυαλιά και εικονική πραγματικότητα 34 Βιβλιογραφία, Αναφορές, διαδικτυακοί σύνδεσμοι 36el
heal.tableOfContentsAcknowledgments 1 Responsible Statement 2 Abstract 4 Introduction 5 Virtual Reality 7 Machine learning or Artificial Intelligence 9 Blockchain and NFTs 10 Virtual exhibition spaces 10 3D printing 11 A short journey 14 The self-portrait 14 Presence in social networks 15 Ancient Greek busts 16 Deceptive bust 16 Character thumbnail 22 Character 24 Texture map 29 Alteration of character and feelings 29 Virtual existence 31 The transition to a virtual environment 33 VR Glasses and virtual reality 34 Bibliography, References, web links 36en
heal.sponsorΔημιουργικό γραφείο μωβel
heal.sponsorCreative office purpleen
heal.advisorNameΧαρίσης, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΜπήτσικας, Ξενοφώνel
heal.committeeMemberNameΚόκκαλης, Ιωάννηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίων. Σχολή Καλών Τεχνών. Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών Τέχνηςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages42el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΕΤΕΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MET@LAXiS.pdfΗ Τέχνη, ο Άνθρωπος και οι εικονικές κοινωνίες της μηχανικής εκμάθησης3.62 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons