Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32543
Title: Εκπαίδευση μαθητών/-τριων προσφυγικής/μεταναστευτικής προέλευσης χωρίς και με αναπηρία. Επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής: οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Περιφέρειας Ηπείρου
Education of refugee/immigrant origin students without and with disability. Reception Classes teachers' training needs: region of Epirus teachers' perceptions.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής
Subject classification: Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Ειδική εκπαίδευση
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
Keywords: Διαπολιτισμική Εκπαίδευση,Πρόσφυγες/Μετανάστες μαθητές/τριες,Διγλωσσία,Αναπηρία,Επιμόρφωση εκπαιδευτικών
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32543
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12354
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koukou-PHD-uoi-2023.pdf.pdfΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ, ΜΗΝΑ ΚΟΥΚΟΥ, 20232.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.