Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32502
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαυρομάτη, Άνναel
dc.contributor.authorMavromati, Annaen
dc.date.accessioned2023-03-14T13:26:23Z-
dc.date.available2023-03-14T13:26:23Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32502-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12313-
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΠανεπιστήμιοel
dc.subjectΠρωτοετείς φοιτητέςel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΠροσδοκίεςel
dc.subjectΤηλεκπαίδευσηel
dc.subjectUniversityen
dc.subjectHigher educationen
dc.subjectFirst-year studentsen
dc.subjectMotivationen
dc.subjectExpectationsen
dc.subjectDistance educationen
dc.titleΕπιλογή σπουδών και προσδοκίες, επαλήθευση ή διάψευσηel
dc.typemasterThesisen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleτο παράδειγμα των πρωτοετών φοιτητών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνωνel
heal.classificationΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
heal.dateAvailable2023-03-14T13:27:23Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολήel
heal.publicationDate2023-02-
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να ερευνήσει τους παράγοντες που οδηγούν τους αποφοίτους της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην επιλογή των σπουδών τους, αλλά και τις προσδοκίες τους πριν την είσοδό τους στο Πανεπιστήμιο και το βαθμό που αυτές επαληθεύονται ή διαψεύδονται. Πρόκειται για ένα ζήτημα που σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία απασχολεί ιδιαίτερα πολλά από τα Πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούσαν κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής της έρευνας εξαιτίας της πανδημίας -άνοιξη 2021 έως φθινόπωρο 2021- ένα μέρος της εργασίας ασχολείται με την τηλεκπαίδευση και τον τρόπο που τη βίωσαν οι φοιτητές. Δείγμα της ποσοτικής έρευνας αποτέλεσαν εκατό περίπου πρωτοετείς φοιτητές της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οι φοιτητές κλήθηκαν μέσω ερωτηματολογίων να καθορίσουν τους παράγοντες που τους οδήγησαν στην επιλογή των σπουδών τους και να αναφερθούν στις προσδοκίες τους. Τέλος, τους ζητήθηκε η άποψή τους σχετικά με την τηλεκπαίδευση. Από την ανάλυση των δεδομένων προκύπτει ότι ορισμένα δημογραφικά στοιχεία επηρεάζουν τόσο τη φοίτηση όσο και τις προσδοκίες τους, επαληθεύονται ορισμένες εκ των προσδοκιών τους και παρά το γεγονός ότι θεωρούν πως η δια ζώσης διδασκαλία υπερτερεί της τηλεκπαίδευσης, η στάση τους απέναντι σε αυτή δεν είναι απολύτως αρνητική.el
heal.abstractThis paper aims to investigate the factors that lead secondary school graduates to choose their university studies, but also their expectations before entering the University and the extent to which these are verified or refuted. This is an issue that, according to the international literature, is of particular concern to many Universities around the world. Because of the special circumstances that prevailed during the conduct of the research due to the pandemic - spring 2021 to autumn 2021 - a part of the survey deals with distance education and the way students experienced it. The sample of the quantitative research was approximately one hundred first-year students of the Faculty of Philosophy of the University of Ioannina. The students were invited through questionnaires to determine the factors that led them to choose their field of studies and to refer to their expectations. Finally, they were asked their opinion about distance learning. From the data analysis, it appears that certain demographic factors influence both their attendance and their expectations, some of their expectations are verified and despite the fact that they consider that live teaching is superior to distance learning, their attitude towards it is not absolutely negative.en
heal.advisorNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages136 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΑΝΝΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ 2023 pdf.pdf2.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons