Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32445
Title: | Ριζωματική παιδαγωγική και νέες διδακτικές της εικαστικής αγωγής: οι νέες θεωρίες μάθησης και το συνεργατικό διαδίκτυο Web 2.0 Rhizomatic pedagogy and new teaching methods to art education: the new learning theories and the collaborative internet Web 2.0 |
Alternative title / Subtitle: | η συμβολή τους στην καλλιτεχνική εκπαίδευση their contribution to art education |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Καλών Τεχνών |
Subject classification: | Εικαστική αγωγή |
Keywords: | Ριζωματική εκπαίδευση,Εικαστική αγωγή,Μεταμοντερνισμός,Πολυπολιτισμικότητα και αφομοίωση,Μαθησιακές θεωρίες,Τεχνολογία web 2,0,Συνεργατικό διαδίκτυο,Οπτικός πολιτισμός,Ψηφιακή καλλιτεχνική δημιουργία,Rhizomatic learning,Art education,Postmodernism,Multicultural training and enculturation,Learning theories,Web 2,0,Collaborative internet,Visual culture,Digital art creativit |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32445 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12256 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΕΤΕΤ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΜΑΤΣΟΥΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 2022.pdf | 6 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is licensed under a Creative Commons License