Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32442
Title: | Κρίσιμες λεπτομέρειες, εννοιολογικά εμπόδια και διδακτικές προσεγγίσεις στους χημικούς δεσμούς Critical details, conceptual barriers and teaching approaches to chemical bonding |
Institution and School/Department of submitter: | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών |
Subject classification: | Χημικός δεσμός |
Keywords: | Χημικός δεσμός,Διδακτική παρέμβαση,Μεταγνωστικές ερωτήσεις,Οπτικές αναπαραστάσεις χημικών δομών,Τμήμα ελέγχου,Τμήμα μεθοδολογίας,Διδακτικό υλικό,Ηλεκτροστατικές αλληλεπιδράσεις,Ηλεκτραρνητικότητα,Πολικότητα,Chemical bonding,Teaching intervention,Metacognitive questions,Visual representations of chemical structures,Control class,Experimental class,Teaching materials,Electrostatic interactions,Electronegativity,Polarity |
URI: | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32442 http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12253 |
Appears in Collections: | Διδακτορικές Διατριβές - ΧΗΜ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Δ. ΠΥΡΓΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 2022.pdf | 13.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License