Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32442
Title: Κρίσιμες λεπτομέρειες, εννοιολογικά εμπόδια και διδακτικές προσεγγίσεις στους χημικούς δεσμούς
Critical details, conceptual barriers and teaching approaches to chemical bonding
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών
Subject classification: Χημικός δεσμός
Keywords: Χημικός δεσμός,Διδακτική παρέμβαση,Μεταγνωστικές ερωτήσεις,Οπτικές αναπαραστάσεις χημικών δομών,Τμήμα ελέγχου,Τμήμα μεθοδολογίας,Διδακτικό υλικό,Ηλεκτροστατικές αλληλεπιδράσεις,Ηλεκτραρνητικότητα,Πολικότητα,Chemical bonding,Teaching intervention,Metacognitive questions,Visual representations of chemical structures,Control class,Experimental class,Teaching materials,Electrostatic interactions,Electronegativity,Polarity
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32442
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12253
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΧΗΜ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Δ. ΠΥΡΓΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ 2022.pdf13.34 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons