Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΝικάκη, Ελπίδαel
dc.date.accessioned2022-12-16T06:35:27Z-
dc.date.available2022-12-16T06:35:27Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32222-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12034-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΝομοθετικό πλαίσιοel
dc.subjectΔιαπολιτισμικό σχολείοel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτική πολιτικήel
dc.subjectLegislative frameworken
dc.subjectIntercultural schoolen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.subjectEducational policyen
dc.titleΑξιολόγηση του θεσμικού πλαισίου που αφορά την τοποθέτηση εκπαιδευτικού προσωπικού στα διαπολιτισμικά σχολείαel
dc.titleThe institutional framework regarding the placement of educational staff in intercultural school of the countryen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleπεριπτωσιολογική μελέτη στο 9ο διαπολιτισμικό δημοτικό σχολείο Ιωαννίνωνel
heal.secondaryTitlecase study in the 9th intercultural elementary school of Ioanninaen
heal.classificationΔιαπολιτισμική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2022-12-16T06:36:28Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 74-79el
heal.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως στόχο την αξιολόγηση του θεσμικού πλαισίου που αφορά την τοποθέτηση εκπαιδευτικού προσωπικού στα διαπολιτισμικά σχολεία της χώρας. Η νομοθεσία της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης όπως αυτή διαμορφώνεται στην Ελλάδα, έχει γίνει αντικείμενο μελέτης και κριτικής από αρκετούς ερευνητές, χωρίς ωστόσο να γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην παράμετρο που επιχειρείται να διερευνηθεί στο παρόν έργο. Βασικός σκοπός της μελέτης είναι να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών που εργάζονται στο 9ο Διαπολιτισμικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, σχετικά με το αν το ισχύον νομικό πλαίσιο εισαγωγής τους στα διαπολιτισμικά σχολεία ανταποκρίνεται και προσφέρει λύσεις στη σχολική πραγματικότητα που οι ίδιοι αντιμετωπίζουν. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού, πραγματοποιήθηκαν ημι-δομημένες δια ζώσης συνεντεύξεις στο σύνολο του εκπαιδευτικού προσωπικού του συγκεκριμένου σχολείου, οι οποίες κωδικοποιήθηκαν και στη συνέχεια αναλύθηκαν βάσει τριών θεματικών κατηγοριών που προέκυψαν από το περιεχόμενο των συνεντεύξεων. Τέλος, παρουσιάζονται κάποια συμπεράσματα - προβληματισμοί βάσει των ευρημάτων, τα οποία απευθύνονται στους ειδικούς για την εκπαιδευτική πολιτική που ασκείται στη χώρα μας αλλά και το εκπαιδευτικό σώμα της Πρωτοβάθμιας κυρίως εκπαίδευσης, προκειμένου να αντιληφθούν τις ελλείψεις που παρουσιάζει το συγκεκριμένο νομικό πλαίσιο αλλά και την αναγκαιότητα αναπροσαρμογής του.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to assess the institutional framework regarding the placement of educational stuff in the intercultural schools of the country. The legislation of intercultural education, as formulated in Greece, has been studied and criticized by several researchers, but no particular research has been made for the parameter explored in this project. The main purpose of the study is to explore the views of teachers working in the 9th Intercultural School of Ioannina, on whether their current legal framework for them being introduced to the intercultural schools responds and offers solutions to the school reality they face. For this purpose, semi-structured interviews were carried out throughout the school stuff of the particular school, which were codified and then analyzed on the basis of three thematic categories resulting from the content of the interviews. Finally, some conclusions and concerns are presented based on the findings, addressed to the educational policy experts in our country, but also the educational body of Primary Education, in order to understand the deficiencies of this legal framework and the need to adjust it.en
heal.advisorNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.committeeMemberNameΓκόγκας, Θεμιστοκλήςel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.committeeMemberNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages114 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΝΙΚΑΚΗ ΕΛΠΙΔΑ 2021.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons