Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρβούνη, Παναγιώτα Σ.el
dc.date.accessioned2022-12-13T09:08:14Z-
dc.date.available2022-12-13T09:08:14Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32207-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12019-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΤηλεκπαίδευσηel
dc.subjectΦυσικήel
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΠαράγοντες επιτυχίαςel
dc.subjectDistance learningen
dc.subjectPhysicsen
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectLearningen
dc.subjectTeachingen
dc.subjectSuccess factorsen
dc.titleΔιερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την μεταφορά της γνώσης κατά την τηλεκπαίδευση στο μάθημα της Φυσικήςel
dc.titleResearching the factors that influence the transfer of knowledge during distance learning in the course of Physicsen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΤηλεκπαίδευση-
heal.dateAvailable2022-12-13T09:09:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικήςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 68-72el
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη εξετάζει τους παράγοντες που επηρεάζουν την μεταφορά γνώσης μέσα στο πλαίσιο της τηλεκπαίδευσης για το μάθημα της Φυσικής στους μαθητές Γυμνασίου. Οι παράγοντες αυτοί είναι οι τεχνικές γνώσεις του μαθητή , η ποιότητα των πληροφοριών του μαθήματος, η αυτονομία του μαθητή, η αλληλεπίδραση του μαθητή με τον καθηγητή του και με τους συμμαθητές του. Επιπροσθέτως, διερευνάται αν οι παράγοντες αυτοί συσχετίζονται με το φύλο και την τάξη φοίτησης των μαθητών. Στη έρευνα συμμετείχαν 52 μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου που παρακολούθησαν ένα πρόγραμμα τηλεκπαίδευσης και κατά την ολοκλήρωση του συμπλήρωσαν ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο, βάσει του οποίου πραγματοποιήθηκε η στατιστική ανάλυση των απαντήσεων που δόθηκαν με το πρόγραμμα «IBM SPSS Statistics 27». Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι μαθητές διαθέτουν ικανοποιητικό επίπεδο εξοικείωσης με τα εργαλεία της τηλεκπαίδευσης και είναι ικανοποιημένοι με την ποιότητα των πληροφοριών που προσλαμβάνουν. Επιπλέον, δείχνουν ότι ευνοείται σημαντικά η αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ωστόσο, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η τηλεκπαίδευση δεν ενισχύει την αυτονομία των μαθητών ως προς την μάθηση τους. Τέλος, οι παράγοντες αυτοί δεν παρουσιάζουν συσχέτιση με το φύλο και την τάξη φοίτησης των μαθητών.el
heal.abstractThis research examines the factors that influence the transfer of knowledge, within the context of distance learning, for the Physics course in High School students. These factors are the technical knowledge, the autonomy and the interaction, with the teacher and the classmates, of the student as well as the quality of the information during the course. In addition, it is investigated whether these factors are related to the gender and the grade of study of the students. The research involved 52 students of the 1st, 2nd and 3rd grade of High School, who attended an e-learning program. Upon completion they filled an online questionnaire, according to which the statistical analysis of the answers given were edited using the "IBM SPSS Statistics 27" application. The results of the study show that students have a satisfactory level of familiarity with the distance learning tools and they are satisfied with the quality of information received during a course. Furthermore, online courses endorse interaction between teacher and students and classmates. However, distance learning does not enhance students' learning autonomy. Finally, there is no correlation of the results of this study related to students’ gender and grade.en
heal.advisorNameΚαμαράτος, Ματθαίοςel
heal.committeeMemberNameΚαμαράτος, Ματθαίοςel
heal.committeeMemberNameΒλάχος, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΚώτσης, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Φυσικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages77 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΥΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΚΑΡΒΟΥΝΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ 2022.pdf1.44 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons