Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32196
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚονιδάρη, Σιμεώνηel
dc.date.accessioned2022-12-05T11:13:44Z-
dc.date.available2022-12-05T11:13:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32196-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.12008-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΝοσηλευτικές υπηρεσίεςel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.subjectΦροντίδα ασθενώνel
dc.subjectPatient satisfactionen
dc.subjectNursing servicesen
dc.subjectService qualityen
dc.subjectPatient careen
dc.titleΔιερευνώντας το επίπεδο ικανοποίησης των ασθενών με καρδιολογικά προβλήματα και των συγγενών τους, από την παρεχόμενη φροντίδα υγείας στο Γ.Ν.Λευκάδαςel
dc.titleInvestigating the level of satisfaction of patients with cardiac problems and of their relatives, from the health care provided at Lefkas General Hospitalen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis*
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΙκανοποίηση ασθενών-
heal.dateAvailable2022-12-05T11:14:44Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικήςel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 73-83el
heal.abstractΕισαγωγή: Κανείς θα μπορούσε να ορίσει την ποιότητα φροντίδας στην υγεία ως τον βαθμό στον οποίο οι υπηρεσίες υγείας επιτυγχάνουν τον στόχο τους που είναι η εμφάνιση των επιθυμητών αποτελεσμάτων στην έκβαση της υγείας των ατόμων, με γνώμονα την ικανοποίηση των ασθενών τόσο από της διαδικασίες όσο και από την ανθρώπινη επαφή. Σκοπός: Στην παρούσα ερευνητική μελέτη επιθυμούμε την διερεύνηση του επιπέδου ικανοποίησης των νοσηλευόμενων ασθενών και των οικογενειών τους από την παρεχόμενη νοσηλευτική φροντίδα. Επιπλέον, φιλοδοξούμε στην ανάδειξη τρόπων βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας, αξιοποιώντας τα αποτελέσματα της έρευνας ως ανατροφοδότηση. Υλικό και μέθοδος: Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 60 νοσηλευόμενοι στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου Λευκάδας. Η συλλογή δεδομένων έγινε με την χρήση του ερωτηματολογίου Inpatients Satisfaction Questionnaire, που εξετάζει την ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Έχει διεξαχθεί ανάλυση συχνότητας και έχουν υπολογιστεί περιγραφικά στατιστικά στοιχεία όπου η κατανομή των δεδομένων έχει αξιολογηθεί με επιθεώρηση των βαθμολογιών του μέσου όρου, της τυπικής απόκλισης, της λοξότητας και της κύρτωσης για όλες τις κλίμακες που μετρήθηκαν από τα όργανα. Αποτελέσματα: Οι συμμετέχοντες ασθενείς στην πλειοψηφία τους δηλώνουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που δέχθηκαν και την ποιότητα των υπηρεσιών αυτών. Συγκεκριμένα δήλωσαν ικανοποίηση από την ιατρική και νοσηλευτική φροντίδα, το φαγητό, την πορεία της υγείας τους, την ποιότητα της φροντίδας και το σεβασμό προς το άτομό τους, αλλά δε θα σύστηναν το νοσοκομείο σε άλλον ούτε και θα επιθυμούσαν να το ξαναεπισκεφθούν αν είχαν άλλη επιλογή, ενώ θα ήθελαν να έχουν άποψη σχετικά με την περίθαλψή τους. Επίσης η ηλικία και το μορφωτικό επίπεδο έχουν σημαντική συσχέτιση με την ικανοποίησή τους. 2 Συμπεράσματα: Η ικανοποίηση των ασθενών κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, επιπλέον, αναδείχθηκαν ως σημαντικοί παράγοντες ικανοποίησης η ποιοτική ιατρική και νοσηλευτική φροντίδα, το φαγητό, ηβελτίωση της υγείας τους, η ποιότητα της φροντίδας και ο σεβασμός προς το άτομό τους.el
heal.abstractIntroduction: One could define quality of health care asthe extent to which health services achieve their objective which is theshowing of the desired results in the health outcome of individuals, based on patient satisfaction both from the procedures and from thehuman contact. Purpose: In this research study we wish to investigate the level of satisfaction of hospitalized patients and their families with the provided nursing care. In addition, we aspire to highlight ways to improve the health services provided, using the results of the research as feedback. Material and method: The research sample consisted of 60 patients in the cardiology clinic of the Lefkada hospital. Data collection was done using the Inpatients Satisfaction Questionnaire, which examines patients' satisfaction with the services provided. Frequency analysis has been conducted and descriptive statistics have been calculated where the distribution of the data has been assessed, standard deviation, skewness and kurtosis scores for all scales measured by the instruments. Results: The majority of participating patients are satisfied with the services they received and the quality of these services. Specifically, they expressed satisfaction with the medical and nursing care, the food, the course of their health, the quality of care and the respect for their person, but they would not recommend the hospital to another nor would they wish tovisit again if they had another choice, while they would like to have an opinion about their care. Also age and educational level have a significant correlation with their satisfaction. Conclusion: Patient satisfaction is at high levels, in addition, quality medical and nursing care, food, improvement of their health, quality of care and respect for their person emerged as important factors of satisfaction.en
heal.advisorNameΚουράκος, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΚουράκος, Μιχαήλel
heal.committeeMemberNameΓκούβα, Μαίρηel
heal.committeeMemberNameΜαντζούκας, Στέφανοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages102 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΙΑΤ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΚΟΝΙΔΑΡΗ ΣΙΜΕΩΝΗ 2022.pdf3.31 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons