Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32093
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Στασινός, Δημήτρης | el |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T11:08:30Z | - |
dc.date.available | 2022-11-07T11:08:30Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32093 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11905 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | ειδική αγωγή, ορολογία | el |
dc.title | Το «Λεξιλόγιο ορολογίας ειδικής αγωγής» του Υπουργείου Παιδείας και η ανάγκη επανασύνταξής του | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.generalDescription | σσ. 25-56 | - |
heal.classification | Εκπαίδευση | - |
heal.dateAvailable | 2022-11-07T11:09:30Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη | el |
heal.publicationDate | 1989 | - |
heal.bibliographicCitation | Στασινός, Δημήτρης 1989 Το «Λεξιλόγιο ορολογίας ειδικής αγωγής» του Υπουργείου Παιδείας και η ανάγκη επανασύνταξής του. Δωδώνη. Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 18(3): 25-56. DOI: http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11905 | el |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας | el |
heal.journalName | Δωδώνη. Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων; Τομ. 18 (1989) | - |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Τόμος 18 (1989) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ. Στασινός. Το «Λεξιλόγιο ορολογίας ειδικής αγωγής» του Υπουργείου Παιδείας και η ανάγκη επανασύνταξής του.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License