Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Βλάσιοςel
dc.date.accessioned2022-10-31T09:48:02Z-
dc.date.available2022-10-31T09:48:02Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32072-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11884-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕικονικόel
dc.subjectΠεριβάλλονel
dc.titleΣχεδιασμός , ανάπτυξη και δημιουργία εικονικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για την προσομοίωση διαδικασιών και κινήσεων σε περίπτωση πυρκαγιάς σε εσωτερικό χώροel
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.classificationΛογισμικό - Πυρασφάλεια-
heal.classificationΠυρασφάλεια-
heal.classificationΕικονική πραγματικότητα-
heal.identifier.secondaryΜεταπτυχιακή εργασία-
heal.dateAvailable2022-10-31T09:49:02Z-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.el
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΧαραλάμπους, Β., 2022. Σχεδιασμός , ανάπτυξη και δημιουργία εικονικού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος για την προσομοίωση διαδικασιών και κινήσεων σε περίπτωση πυρκαγιάς σε εσωτερικό χώρο.Μεταπτυχιακή εργασία. Άρτα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών.
heal.abstractΤα «Σοβαρά Παιχνίδια» (Serious Games), εξελίσσονται εδώ και δεκαετίες σε ψηφιακή μορφή, αλλά και αναλογική. Η προσέγγιση της εκπαίδευσης μέσω μιας διαδικασίας παιχνιδιού, έχει, σταθερά, ανοδική πορεία, ειδικότερα στην αγορά της εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας. Σκοπός της διπλωματικής εργασίας, είναι η έρευνα και η ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας η οποία θα αποτελέσει μέρος της εκπαιδευτικής διδασκαλίας των νέων και ιδιαίτερα μαθητών σε ζητήματα πυρασφάλειας. Συνήθως για τους επαγγελματίες και εθελοντές πυροσβέστες, αυτή η προσομοίωση και εκπαίδευση γίνεται σε φυσικό περιβάλλον, είτε με πραγματική ελεγχόμενη φωτιά, είτε προβάλλοντας εκπαιδευτικό υλικό με τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών, είτε σχεδιάζοντας κάποιες διαδρομές διαφυγής, χωρίς όμως τη χρήση φωτιάς, λόγω του κινδύνου τραυματισμών. Στόχος της διπλωματικής είναι να σχεδιαστεί η πλατφόρμα σε εικονικό περιβάλλον, οπότε να μην υπάρχει κανένας περιορισμός στο σενάριο και οι μαθητές να έχουν αλληλεπίδραση με τη φωτιά -στον εικονικό κόσμο- όπου θα μπορούν είτε να προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά, είτε να διαφύγουν από το χώρο.el
heal.abstractSerious games have been progressing for decades, in digital and nondigital form. Using a game approach to train and educate people is steadily rising, mainly based on the market of virtual and augmented reality. This master's thesis aims to research and develop an educational platform for young people's educational process, especially students, in fire safety. Usually, for the professional and volunteer firefighters, this simulation and training take part in the real world, either with a real controlled fire, either showing educational content using multimedia technologies, or by designing escaping routes because of the danger of potential injuries. With this thesis, we aim to design the platform in the virtual environment, so there is no limitation in the scenario design, and the students can interact with the fire — in the virtual world— where they can extinguish the fire escaping the room.en
heal.advisorNameΣτύλιος, Χρυσόστομοςel
heal.committeeMemberNameΤσούλος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΛιάγκου, Βασιλικήel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΠ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΒΛΑΣΙΟΣ-2022.pdf7.53 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons