Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32013
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΦραγκουδάκη, Άνναfr
dc.date.accessioned2022-10-12T10:54:36Z-
dc.date.available2022-10-12T10:54:36Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/32013-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11825-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectabandon, eleves, ecole, provincefr
dc.titleQuelques hypotheses d' interpretation de l' attitude des institueurs d' une province greque envers l' abandon precoce de l' ecolefr
heal.typejournalArticle-
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο περιοδικούel
heal.classificationΕκπαίδευση-
heal.dateAvailable2022-10-12T10:55:36Z-
heal.languagefr-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκηel
heal.publicationDate1986-
heal.bibliographicCitationΦραγκουδάκη, Άννα 1986 Quelques hypotheses d' interpretation de l' attitude des institueurs d' une province greque envers l' abandon precoce de l' ecole. Δωδώνη : Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 15(3): 101-110. DOI: http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11825-
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας-
heal.journalNameΔωδώνη. Επιστημονική Επετηρίδα Τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τομ. 15 (1986)-
heal.journalTypepeer-reviewed-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Τόμος 15 (1986) ΦΠΨ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons