Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖάχος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2022-09-21T09:41:25Z-
dc.date.available2022-09-21T09:41:25Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31928-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11743-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγηση ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών-
dc.titleΚαλή Βιβλιοθήκη: αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για ένα καλό Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.titleLibrary Goodness: essential but not sufficient condition for a good Higher Education Institutionen
dc.typeconferenceItem-
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObject-
heal.typeconferenceItemel
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.dateAvailable2022-09-21T09:42:26Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2008-09-24-
heal.bibliographicCitationΖάχος, Γ. (2008). Καλή Βιβλιοθήκη : Αναγκαία αλλά όχι ικανή συνθήκη για ένα καλό Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractΣτην ομιλία παρουσιάζονται τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα «Καλό» Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Αναλύεται ο σύγχρονος ρόλος της Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης και η λειτουργία της ως εκπαιδευτικής και ερευνητικής υποστηρικτικής υποδομής των Ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται τα στοιχεία που συμβάλλουν στην αποδοχή της Βιβλιοθήκης, αν όχι ως «καρδιάς», τουλάχιστον ως κεντρικής υποδομής του Ακαδημαϊκού Ιδρύματος. Προτείνεται μια αξιολόγηση της Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης που δεν επικεντρώνεται μόνο στην εσωτερική της λειτουργία και τη μέτρηση των υπηρεσιών της, αλλά κυρίως στην ανάδειξη της συνεισφοράς της στα εκπαιδευτικά, ερευνητικά και επαγγελματικά επιτεύγματα του ακαδημαϊκού προσωπικού και των φοιτητών, καθώς και στη συλλογική εικόνα του ιδρύματος στο οποίο ανήκει. Μετά από μια σύντομη ανάλυση του άμεσου και έμμεσου περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί και με το οποίο αλληλεπιδρά, παρουσιάζονται τα στοιχεία και οι συνθήκες που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη σε κάθε προσπάθεια ανάδειξης της «Καλής» Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης ως αναγκαίας συνθήκης για ένα «Καλό» Ίδρυμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.el
heal.abstractThe characteristics of a “Good” Institution of Higher Education (IHE) are given. The current role of the Academic Library and its operation as an important supporting facility for the Educational and Research activities of the IHE is analyzed. The elements that justify the acceptance of the Library, if not as a “heart”, at least as a central facility of the Academic Institution are presented. The Evaluation of an Academic Library based not on its internal operation, but on its contributions in the educational research and professional achievements of both the academic staff and students and to the overall image and evaluation of the institution in which it belongs is proposed. An analysis of the external environment (direct and indirect) in which Greek Academic Libraries operate and interact is given. Both elements and conditions related to Libraries’ environment as well as the prerequisites which must be taken into account in any effort to prove that Library “Goodness” is a necessary condition for a “Good” IHE are presented and analyzed.en
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paperel
Appears in Collections:1η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 24/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a1.Zaxos.pdf110.92 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons