Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCook, Colleenen
dc.contributor.authorKyrillidou, Marthaen
dc.contributor.authorThompson, Bruceen
dc.date.accessioned2022-09-21T09:36:51Z-
dc.date.available2022-09-21T09:36:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31927-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11742-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectLongitudinal assessmenten
dc.subjectCollection assessmenten
dc.subjectService assessmenten
dc.subjectLibrary Service Quality Assessmentsen
dc.titlePractical Lessons Drawn from 10+ Years of Doing Library Service Quality Assessments in a Research Libraryen
dc.typeconferenceItem-
heal.typeconferenceItemel
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.secondaryTitleA Decade of Assessment at a Research Extensive University Library Using LibQUAL+®en
heal.dateAvailable2022-09-21T09:37:52Z-
heal.languageenel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςen
heal.publicationDate2008-09-24-
heal.bibliographicCitationCook C., Kyrillidou, M., Thompson, B. (2018). Practical Lessons Drawn from 10+ Years of Doing Library Service Quality Assessments in a Research Library In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractThe need for assessment-driven leadership in research libraries is more important today than ever before. Governmental and funding bodies demand accountability in terms of describable outcomes. Accrediting agencies require measurable goals for assigning their imprimatur to programs. And sound management requires follow up to society’s investment in its libraries. This presentation will describe concrete steps taken in terms of policy, strategic directions and investments made as a result of inculcating a “culture of assessment” at the Texas A&M University Library.en
heal.abstractΗ ανάγκη για ηγεσία προσανατολισμένη στην αξιολόγηση στις ερευνητικές βιβλιοθήκες είναι περισσότερο σημαντική σήμερα από ότι στο παρελθόν. Κυβερνητικοί και χρηματοδοτικοί οργανισμοί απαιτούν λογοδοσία με όρους αποτελεσμάτων που μπορούν να περιγραφούν ξεκάθαρα. Υπηρεσίες πιστοποίησης απαιτούν μετρήσιμους στόχους για να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για προγράμματα. Η υγιής διαχείριση απαιτεί την παρακολούθηση των επενδύσεων που έκανε η κοινωνία στις βιβλιοθήκες της. Η παρουσίαση περιγράφει τα διακριτά βήματα σε σχέση με την πολιτική, τις στρατηγικές κατευθύνσεις και τις επενδύσεις που έγιναν ως αποτέλεσμα της «κουλτούρας της αξιολόγησης» που εμπεδώθηκε στη Βιβλιοθήκη του Texas A&M University.el
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paperel
Appears in Collections:1η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 24/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
a2.Cook-text.pdfΚυρίως άρθρο882.62 kBAdobe PDFView/Open
a2.Cook-Presentation.pdfΠαρουσίαση2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons