Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠρούσκα, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2022-09-08T10:11:03Z-
dc.date.available2022-09-08T10:11:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31921-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11736-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΒιώσιμη ανάπτυξηel
dc.subjectΥδάτινο οικοσύστημαel
dc.subjectΠοιότητα υδάτωνel
dc.subjectΒιώσιμη διαχείρισηel
dc.subjectΛίμνη Παμβώτιδαel
dc.subjectSustainable developmenten
dc.subjectAquatic ecosystemen
dc.subjectWater qualityen
dc.subjectSustainable managementen
dc.subjectLake Pamvotisen
dc.titleΟι γνώσεις και οι απόψεις των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την αειφορική διαχείριση της Λίμνης Παμβώτιδαςel
dc.titleFuture preschool teachers’ knowledge and views on sustainable development and sustainable management of Lake Pamvotisen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΒιώσιμη ανάπτυξη-
heal.dateAvailable2022-09-08T10:12:03Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 243-251el
heal.abstractΚατά την εκπόνηση της διπλωματικής εργασίας του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες Περιβάλλοντος και Εκπαίδευση για την Αειφορία» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, διεξήχθησαν ποσοτική και ποιοτική έρευνα. Βασικός άξονας της έρευνας είναι η καταγραφή και ανάλυση των γνώσεων των φοιτητών σε περιβαλλοντικά θέματα που εμφανίζονται σε ένα υδάτινο οικοσύστημα (λίμνη Παμβώτιδα) και η αειφόρος διαχείριση αυτού. Η ποσοτική έρευνα αποσκοπεί στη μέτρηση των γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών των φοιτητών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών σε βασικά ζητήματα αειφορίας. Πώς αντιλαμβάνονται οι φοιτητές τον αειφορικό τρόπο διαχείρισης ενός υδάτινου οικοσυστήματος, για την ενίσχυση του τουρισμού της τοπικής κοινωνίας στο πλαίσιο της πολιτιστικής βιωσιμότητας; Η ανάλυση της ποιοτικής κατάστασης ενός σημαντικού οικοσυστήματος μέσω εργαστηριακών μετρήσεων ταιριάζει απόλυτα με τη θεωρία δραστηριότητας, σύμφωνα με την οποία η μάθηση, η γνώση και η εξειδίκευση διανέμονται ουσιαστικά μέσω της συμμετοχής των ατόμων στην κοινωνία.el
heal.abstractDuring the elaboration of the diploma thesis of the Interdepartmental Postgraduate Program "Environmental Sciences and Education for Sustainability" of the Department of Early Childhood Education, University of Ioannina, quantitative and qualitative research were conducted. The purpose of the research is to record and analyze the students' knowledge on environmental issues that occur in an aquatic ecosystem (Lake Pamvotis) and its sustainable management. Students’ views about the structure and function of this ecosystem and about the concepts of sustainable development. Quantitave research aims to measure the students’ knowningness, attitudes and behaviors under the three pillars of Sustainable Developent, Environment, Society, Economy. How students perceive the sustainable way of managing an aquatic ecosystem, to enhance the tourism of the local community in the context of cultural sustainability? The analysis of the quality of an important ecosystem through laboratory measurements fits perfectly with the theory of activity, according to which learning, knowledge and specialization are essentially distributed through the participation of individuals in society.en
heal.advisorNameΛεονάρδος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΛεονάρδος, Ιωάννηςel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΓαβριλάκης, Κώσταςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages251 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. ΠΡΟΥΣΚΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2022.pdf7.24 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons