Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠλεύρη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2022-07-18T09:50:33Z-
dc.date.available2022-07-18T09:50:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31852-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11667-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕργασιακό άγχοςel
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίησηel
dc.subjectΕτερογένειαel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectWorking stressen
dc.subjectJob satisfactionen
dc.subjectHeterogeneityen
dc.subjectCross-cultural educationen
dc.titleΟι απόψεις των εκπαιδευτικών δημοσίων Δημοτικών σχολείων στην περιφέρεια της Ηπείρου, αναφορικά με το εργασιακό τους άγχος και την επαγγελματική τους ικανοποίηση στη διαχείριση της ετερογένειας στην τάξηel
dc.titleTeachers’ views about their work-related stress and job-satisfaction on handling students from different cultures at public Primary Schools in Epirusen
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΕργασιακό άγχος-
heal.dateAvailable2022-07-18T09:51:33Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.publicationDate2021-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: σ. 112-118el
heal.abstractΗ παρούσα έρευνα διερεύνησε τις απόψεις 100 δασκάλων που διδάσκουν στα δημόσια Δημοτικά σχολεία της Ηπείρου για τα ποσοστά της επαγγελματικής τους ικανοποίησης και του εργασιακού τους άγχους όταν διδάσκουν σε μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Αρχικά, αφενός διερευνήθηκαν οι παράγοντες που αγχώνουν τους εκπαιδευτικούς όταν διδάσκουν σε μια πολυπολιτισμική τάξη αφετέρου ελέγχθηκε η επαγγελματική τους ικανοποίηση αναφορικά με την ανταπόκριση του σύγχρονου σχολείου στην εκπαίδευση των μαθητών μεταναστών. Η έρευνα αξιοποίησε την ποσοτική μεθοδολογία ενώ ως εργαλείο συλλογής των απόψεων των εκπαιδευτικών επιλέχθηκε το ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις δομημένης μορφής, στην πλειοψηφία του. Τα ευρήματα της μελέτης έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί δε διαθέτουν επαρκή επιμόρφωση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ιδιαίτερα στη γνώση και την εφαρμογή εναλλακτικών διδακτικών στρατηγικών και τη διαχείριση των διαφορετικών μητρικών γλωσσών στην τάξη. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί εξέφρασαν ικανοποίηση αφενός από τη διαπολιτισμική φύση των σχολικών εγχειριδίων, την ευρυχωρία της αίθουσας διδασκαλίας και την υλικοτεχνική δομή του σχολείου για την πραγματοποίηση ενός σύγχρονου μαθήματος αφετέρου από τις σχέσεις τους με συναδέλφους και διευθυντές πράγμα που θεωρούν αρωγή στη διαχείριση μιας πολυπολιτισμικής τάξης. Υπόψη λήφθηκαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών από τα οποία το επίπεδο σπουδών τους και συγκεκριμένα η κατοχή διδακτορικού διπλώματος συμβάλλει στη μεγαλύτερη ικανοποίηση από τη μισθοδοσία για την απόκτηση πιστοποιημένης γνώσης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση αλλά και στην αύξηση της διαπολιτισμικής διδακτικής τους ετοιμότητας. Τέλος τα ευρήματα, θα μπορούσαν να αποτελέσουν έναυσμα για περαιτέρω εικασίες και έρευνα πάνω στο θέμα.el
heal.advisorNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΑθανασιάδης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages130 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. ΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 2021.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons