Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31849
Title: Το πελατοκεντρικό μάρκετινγκ και η νέα γενιά καταναλωτών: Η περίπτωση των kid influencers.
The customer centric marketing and the new consumers' generations: The kid influencers' case.
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Subject classification: Μάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
Πελάτες, Υπηρεσίες των
Keywords: Πελατοκεντρική στρατηγική,Πελατοκεντρικό μάρκετινγκ,Κοινωνικά δίκτυα,Customer-centric strategy,Customer-centric marketing,Social media,Influencer marketing,Kid influencers
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31849
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11664
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.ΦΙΛΗ ΠΑΝΔΩΡΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons