Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠανδώρα, Φίληel
dc.date.accessioned2022-07-15T06:32:17Z-
dc.date.available2022-07-15T06:32:17Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31849-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11664-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠελατοκεντρική στρατηγικήel
dc.subjectΠελατοκεντρικό μάρκετινγκel
dc.subjectΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subjectCustomer-centric strategyen
dc.subjectCustomer-centric marketingen
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectInfluencer marketingen
dc.subjectKid influencersen
dc.titleΤο πελατοκεντρικό μάρκετινγκ και η νέα γενιά καταναλωτών: Η περίπτωση των kid influencers.el
dc.titleThe customer centric marketing and the new consumers' generations: The kid influencers' case.en
heal.typemasterThesis-
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.generalDescriptionΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής _MAF_ Α/Α0264el
heal.classificationΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση-
heal.classificationΠελάτες, Υπηρεσίες των-
heal.dateAvailable2022-07-15T06:33:18Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων/Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας/Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2022-06-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 78-86el
heal.abstractΤο internet και τα social media έχουν ενισχύσει τον πελατοκεντρικό προσανατολισμό των επιχειρήσεων καθώς διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στην προσέλκυση πελατών. Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να παρουσιάσει μέσω της έρευνας της υπάρχουσας βιβλιογραφίας τη θετική συσχέτιση ανάμεσα στη χρήση των social media και των influencers και την κερδοφορία των επιχειρήσεων. Επίσης να εξηγήσει πώς οι influencers επηρεάζουν τους ακολούθους τους και πως το πραγματοποιούν αυτό οι kid influencers και να αποδείξει ότι δεν υπάρχει νομοθεσία, που να αφορά συγκεκριμένα την προστασία των kid influencers. Το εμπειρικό μέρος της εργασίας αποσκοπεί στο να αναδείξει την επιρροή των kid influencers στην καταναλωτική συμπεριφορά των παιδιών στην Ελλάδα, καθώς και στην αγοραστική πρόθεση των γονιών τους. Παράλληλα, επιχειρεί να αναδείξει την επίδραση που έχουν στη διαμόρφωση στάσεων και την αντίληψη που επικρατεί για την ενασχόληση των παιδιών με τα social media. H βιβλιογραφική έρευνα απέδειξε ότι η χρήση των social media και των influencers κάνουν πιο εύκολη, λιγότερο δαπανηρή και περισσότερο αποδοτική, σε σχέση με τα παραδοσιακά μέσα προώθησης μηνυμάτων, την προσέγγιση, απόκτηση και διατήρηση πελατών, υπό την προϋπόθεση βέβαια, να επιλεγεί ο σωστός influencer. Επιπλέον στην κερδοφορία των επιχειρήσεων σημαντικό ρόλο παίζουν και οι μικροί Influencers, που λόγω της ηλικίας τους επηρεάζουν τους μικρούς θεατές, οι οποίοι με τη σειρά τους κάνοντας χρήση της pester power, επηρεάζουν την αγοραστική πρόθεση των γονιών. Η βιβλιογραφική έρευνα έδειξε επίσης, ότι πλην μεμονωμένων περιστατικών, δεν υπάρχει νομοθεσία που να προστατεύει τα παιδιά influencers από την οικονομική αλλά και κάθε είδους εκμετάλλευση. Για την εμπειρική έρευνα χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο που απευθύνθηκε σε γονείς μαθητών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης .el
heal.abstractThe internet and social media support customer-centric services as they make it easier for businesses to attract customers. of the products. Also explain how the affected influence their followers and how the child influencers do this and prove that there is no legislation specifically related to the protection of the affected children. The empirical part of the work aims to highlight the influence of kid influencers on the consumer behavior of children in Greece as well as on the buying intentions of their parents. At the same time, it attempts to highlight the impact they have on the formation of attitudes and the prevailing perception of children's involvement with social media. Bibliographic research has shown that the use of social media and influencers makes it easier, less costly, and more effective, compared to traditional messaging tools, to reach, acquire, and retain customers, provided, of course, that the right influencer is chosen. In addition, the little influencers play an important role in the profitability of the products. They influence the young spectators, who in turn use their pester power to influence the buying proposals of the parents. The literature research also showed that, except in isolated cases, there is no legislation that protects child influencers from financial or any kind of exploitation. Part B of this study presents and analyzes the findings of the empirical research.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages89-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε.ΦΙΛΗ ΠΑΝΔΩΡΑ 2022.pdfΜεταπτυχιακή εργασία1.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons