Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31848
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Νάκου, Ευαγγελία | el |
dc.date.accessioned | 2022-07-11T10:46:16Z | - |
dc.date.available | 2022-07-11T10:46:16Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/31848 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.11663 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Φυσικές επιστήμες | el |
dc.subject | Nηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Nηπιαγωγοί | el |
dc.subject | Στάσεις | el |
dc.subject | Συμπεριληπτικό νηπιαγωγείο | el |
dc.subject | Science | en |
dc.subject | Kindergarten | en |
dc.subject | Kindergarten teachers | en |
dc.subject | Attitudes | en |
dc.subject | Inclusive kindergarten | en |
dc.title | Οι φυσικές επιστήμες στο συμπεριληπτικό νηπιαγωγείο | el |
dc.title | The natural sciences in inclusive kindergarten | en |
heal.type | masterThesis | - |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Φυσικές επιστήμες | - |
heal.dateAvailable | 2022-07-11T10:47:17Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία: σ. 92-97 | el |
heal.abstract | Σκοπός: Η εργασία αυτή δημιουργήθηκε με σκοπό να εξετάσει τις απόψεις των νηπιαγωγών για τις φυσικές επιστήμες στο συμπεριληπτικό νηπιαγωγείο. Μεθοδολογία: Για να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα, τα οποία διερευνούσαν τις απόψεις των νηπιαγωγών για τις φυσικές επιστήμες στο συμπεριληπτικό νηπιαγωγείο, θεωρήθηκε ότι το πιο κατάλληλο είδος έρευνας ήταν η έρευνα επισκόπησης σε συνδυασμό με την ποιοτική έρευνα, οι οποίες χρησιμοποιούνται συχνά για την μέθοδο της τριγωνοποίησης Δείγμα: Για την ποσοτική έρευνα απαντήθηκαν 200 ερωτηματολόγια από νηπιαγωγούς σε όλη την Ελλάδα ενώ για την ποιοτική, ερωτήθηκαν 7 νηπιαγωγοί από την περιοχή της Νέας Καλλικράτειας. Αποτελέσματα: Οι νηπιαγωγοί δήλωσαν ότι οι φυσικές επιστήμες μπορούν να προωθήσουν την συμπεριληπτική εκπαίδευση μέσα από την αξιοποίηση καταλλήλων μεθόδων, όπως η συνεργατική και η ομαδοσυνεργατική. | el |
heal.abstract | Purpose: This paper was created to examine kindergarten teachers' views on the natural sciences in inclusive kindergarten. Methodology: In order to answer the research questions, which explored the views of kindergarten teachers about the natural sciences in inclusive kindergarten, it was considered that the most appropriate type of research was the review research in combination with the qualitative research, which are often used for its method. triangulation Sample: For the quantitative research, 200 questionnaires were answered by kindergarten teachers throughout Greece, while for the qualitative research, 7 kindergarten teachers from the area of Nea Kallikrateia were asked. Results: Kindergarten teachers stated that the natural sciences can promote inclusive education through the use of appropriate methods, such as collaborative and collaborative. | en |
heal.advisorName | Πλακίτση, Αικατερίνη | el |
heal.committeeMemberName | Πλακίτση, Αικατερίνη | el |
heal.committeeMemberName | Κώτσης, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Γαβριλάκης, Κώστας | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών της Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 101 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. ΝΑΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ 2022.pdf | 1.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License